محصولات و راهکارهای سیستم یاس ارغوانی بهسازان ملت در الکامپ

آیدین آرنگ، مدیرعامل سیستم یاس ارغوانی در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ گفت: تمرکز بیشتر شرکت یاس بر حوزه‌های کاری همچون قطعات پایانه‌های فروشگاهی، قطعات کیوسک‌های بانکی و پرداخت بهای سوخت و تجهیزات رایانه‌ای و شبکه و زیرساخت و نظایر اینها است. یعنی موضوعاتی حساس و راهبردی.

در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ، سازمان‌ها و نهادها، شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای زیادی در حوزه کامپیوتر، الکترونیک و تجارت الکترونیک حضور دارند. هرکدام هم در حوزه‌ای خاص محصول یا سرویسی را به این رویداد آورده اند. پرداخت الکترونیک، یکی از حوزه‌های محبوب‌ و آینده‌دار در کشور است و انواع و اقسام شرکت ریز‌ودرشت و استارتاپ و کسب‌و‌کار دانش‌بنیان و نوآور چشم امید و سرمایه‌هایشان را وارد این حوزه کرده‌اند. یکی از همین شرکت‌های باسابقه و شناخته‌شده، شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی است. شرکتی که در سال ۷۶ بنیاد نهاده شده و هم‌اکنون از زیرمجموعه‌های هلدینگ فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا است. یاس ارغوانی درزمینه انفورماتیک، مدیریت و علوم سیستم فعالیت دارد و آن‌طور که در بیانیه ماموریت‌اش آمده، می‌خواهد به نیاز سازمان‌ها و مدیران کشور درزمینه برنامه‌ریزی سیستم‏‌های یكپارچه اطلاعاتی و مدیریت استراتژیک پاسخ دهد.

آیدین آرنگ، مدیرعامل سیستم یاس ارغونی می‌گوید رویکرد جدید این شرکت گسترش و توسعه خدمات پرداخت در سراسر کشور است. به‌گفته او، قصد دارند از ارائه‌دهنده‌ سرویس‌های عمومی به‌سمت سرویس‌های اختصاصی حرکت کنند. ما برای آشنایی با برنامه‌های شرکت یاس ارغوانی در نمایشگاه الکامپ و برنامه‌های توسعه‌ای و استراتژی‌های آینده‌‌اش با آرنگ گفت‌و‌گو کرده‌ایم.

حضور شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در الکامپ

آرنگ در ابتدا گفت: همان‌طور که می‌دانید شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، بازوی پشتیبانی بانک ملت و مجموعه هلدینگ بهسازان فردا است. شرکت ما یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های پشتیبانی انفورماتیک کشور را در اختیار دارد و تاکنون نیز پروژه‌های متعدد پشتیبانی در حوزه‌های عملیاتی و مهندسی را عهده‌دار بوده است. نمایشگاه الکامپ بزرگ‌ترین و مهم‌ترین گردهمایی آی‌تی‌ کشور است و به‌طور طبیعی برای ما از جنبه توسعه خدمات اختصاصی اهمیت دارد؛ چرا که هدف ما حرکت از ارائه سرویس‌های عمومی به سمت سرویس‌های اختصاصی است. بنابراین، نمایشگاه الکامپ را شروع جدیدی برای توسعه خدمات شرکت می‌دانیم.

راهکارهای مهندسی سیستم یاس ارغوانی در الکامپ

مدیرعامل مهندسی سیستم یاس ارغوانی در الکامپ  در ادامه افزود: امسال شرکت یاس برای نمایشگاه بیست و ششم، شعار «توسعه و گسترش خدمات پرداخت در سراسر کشور» را انتخاب کرده و با همین رویکرد در نمایشگاه‌ حاضر شده است. جهت‌گیری کلی ما این است که ارائه‌دهنده یک نوع سرویس واحد به همه پذیرندگان باشیم و تبدیل به شرکتی شویم که سرویس‌های اختصاصی ارائه می‌دهد و بر همین اساس هم خدمات پرداخت را در سراسر کشور گسترش دهیم. ما می‌خواهیم علاوه بر تسهیل‌گری در کسب‌و‌کار مشتریان، تعامل و ارتباط کیفی‌تر و پایدارتری با آن‌ها داشته باشیم. همان چیزی که از آن به چسبندگی یاد می‌شود. شرکت یاس، پیش از این هم تجربه‌های سودمندی در این حوزه داشته که مهم‌ترین آن جایگاه‌های سوخت است.

اگر بخواهم دقیق‌تر اشاره کنم، همه افراد و پذیرندگانی که به‌نوعی از خدمات پرداخت استفاده می‌کنند، در این نمایشگاه برای ما جزء‌ گروه‌های هدف محسوب می‌شوند؛ چراکه با نگاه توسعه‌ای به خدمات پرداخت، برای اکثر گروه‌های هدف این حوزه، راه‌کارهای اختصاصی پرداخت ارائه شده است. به‌عبارتی، تمرکز بیشتر شرکت یاس بر حوزه‌های کاری همچون قطعات پایانه‌های فروشگاهی، قطعات کیوسک‌های بانکی و پرداخت بهای سوخت و تجهیزات رایانه‌ای و شبکه و زیرساخت است. یعنی موضوعاتی حساس و راهبردی.

آرنگ درباره روش نیازسنجی و ارائه راهکار به مشتریان گفت: ما در یاس ارغوانی معمولاً از روش‌ها و رویکردهای مختلف برای نیازسنجی و پاسخ‌گویی به نیازهای سازمان‌ها، مدیران و مصرف‌کنندگان استفاده می‌کنیم که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تحقیقات بازار، همکاری با مشتریان و سازمان‌ها، بررسی بازار رقابتی، بازخورد مشتریان و همکاری با نمایندگان صنعتی اشاره کرد.

با چنین رویکردی ما قادریم نیازها و مشکلات سازمان‌ها، شرکت‌ها و کسب‌و‌کارها و همین‌طور مصرف‌کنندگان را دقیق‌تر شناسایی کنیم و در عمل نیز با ارائه محصولات و خدماتی که نیازهای راهبردی‌شان را تأمین می‌کند، رضایتشان را جلب کنیم. به‌عبارتی ما درون معادله‌ای چندوجهی از نیازسنجی، ارائه محصول، پشتیبانی و رضایت قرار داریم. ضمن اینکه معتقدیم مدیریت نیازها و پیشنهادات مشتریان، بهبود مستمر محصولات و خدمات را تضمین می‌کند.

مدیرعامل مهندسی سیستم یاس ارغوانی در انتها خاطر نشان کرد: ما به پشتوانه نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآزموده شرکت، و همین‌طور چندین سال تجربه می‌خواهیم به‌سمت بالفعل کردن ظرفیت‌ها و نقاط قوت و مزیت‌هایمان حرکت کنیم. به‌خصوص در حوزه‌های پشتیبانی، مهندسی تولید و تعمیر، راهکارهای نوین سوخت، ارتباط مؤثر با پذیرندگان و استفاده از اطلاعات موجود استراتژی‌های مشخصی داریم. این‌ها اهم برنامه‌های ما در چشم‌اندازی است که برای شرکت یاس ارغوانی ترسیم کرده‌ایم. پیش‌بینی‌مان این است که در آینده‌ای نزدیک به بزرگ‌ترین توسعه‌دهنده خدمات پرداخت در سراسر کشور تبدیل شویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.