هم‌آفرینی ارزش برای مشتریان بانک تجارت در باجت

معاون توسعه محصول شرکت سیمرغ تجارت، هم‌آفرینی ارزش را از مهمترین اهداف «باجت» معرفی کرد و گفت: دریافت وام ازدواج کمتر از یک هفته از باجت امکان پذیر است.

ناصر باقرپور در کارگاهی با عنوان «باجت بستر هم آفرینی ارزش» که در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ در غرفه هلدینگ تفتای بانک تجارت برگزار شد، به تشریح خدمات «باجت» پرداخت.

باقرپور با اشاره به نحوه شکل‌گیری شرکت «سیمرغ تجارت» گفت: «سیمرغ» به عنوان شرکت زیرمجموعه بانک تجارت ضمن ارائه راهکارهای پرداخت سریع و سرویس‌های متنوع نوین برای این بانک، «اپلیکیشن باجت» را نیز به عنوان کانال دیجیتال بانک تجارت خلق کرد.

«باجت» کانال دیجیتال بانک تجارت

باقرپور با بیان اینکه هدف از تولید «اپلیکیشن باجت» برای بانک تجارت، ارائه ابزارهای نوین مالی، هم آفرینی ارزش در ارائه خدمات و اعطای تسهیلات خرد به مشتریان است؛ افزود: ماموریت ما در «باجت» ارائه خدمات با تمرکز بر بهبود تجربه مشتری از تکنولوژی‌های روز و نوآورانه است.

تنوع خدمات «باجت» برای مشتریان بانک تجارت

معاون توسعه محصول شرکت «سیمرغ» با اشاره به خدمات اپلیکیشن «باجت» گفت: مشتریان سازمانی و شخصی بانک تجارت می‌تواند با اپلیکیشن باجت از خدمات غیرحضوری پایه همچون افتتاح حساب کوتاه مدت و قرض الحسنه، دریافت کارت بانکی به صورت کاملا غیر حضوری، امکان اعطای تسهیلات و اعطای اعتبار کوتاه مدت ماهانه BNPL بهره مند شود.

ارائه چک و سفته الکترونیک در باجت؛ به زودی

او همچنین از ارائه تسهیلات مرابحه سازمانی، چک و سفته الکترونیک در «باجت»  خبر داد و گفت: ارائه این خدمات در مرحله تست بوده و به زودی عملیاتی خواهد شد؛ همچنین شرکت سیمرغ این آمادگی را دارد تا سرویس‌های خدمات کارت اعم از صدور مجدد کارت، تحویل رمز، رفع انسداد کارت و دیگر سرویس‌ها را با عملیاتی شدن سرویس های بانکداری الکترونیک بانک تجارت به باجت اضافه کند.

هم آفرینی ارزش در ارائه خدمات باجت

به گزارش عصربانک، باقرپور به مفهوم هم آفرینی ارزش در ارائه خدمات باجت اشاره کرد و گفت: ما در باجت به دنبال خلق ارزش برای مشتریان بانک تجارت هستیم و با امکان دسترس‌پذیری آسان برای مشتریان، کاهش زمان صرف شده از مشتریان در شعب، یکپارچه‌سازی خدمات بانکی و حذف نگاه سلیقه ای در ارائه خدمات بانکی، این ارزش ایجاد شده است؛ همچنین سهولت کاربری و گستردگی خدمات از دیگر هم آفرینی ارزش در ارائه خدمات باجت است.

به گفته این فعال حوزه بانکداری الکترونیک، شرکت سیمرغ برای اینکه به این ارزش‌ها دست پیدا کند، خدمات را از دید مشتریان تحلیل و برمبنای ذائقه و نیاز مشتری برنامه‌ریزی می‌کند این در حالی است که محصولات شرکت سیمرغ با هدف ارائه هر چه بهتر خدمات دو تا سه بار به روزرسانی می‌شوند.

دریافت وام ازدواج کمتر از یک هفته از باجت

معاون توسعه محصول شرکت «سیمرغ» با بیان اینکه رویکرد شرکت سیمرغ در هم‌آفرینی ارزش برای مشتریان بانک تجارت در فرایند اعطای تسهیلات ملموس بوده است؛ گفت: دریافت وام ازدواج از باجت برعکس درخواست‌های حضوری که بیش از دو تا سه ماه زمان صرف انتخاب شعبه می‌شود با حداقل زمان صورت می‌گیرد.

به گفته باقرپور، درخواست غیرحضوری تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از باجت عاری از هر نوع نگاه سلیقه‌ای، انتخاب شعبه و تضامین ظرف یک تا پنج روز انجام می‌شود و حتی فرآیند امضای فرم‌ها و قراردادها نیز به صورت غیرحضوری است.

او با بیان اینکه دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از باجت حتی ظرف نیم ساعت هم انجام شده؛ گفت: مشتریان باجت از فرایند تسهیلات باجت کاملا احساس رضایت دارند.

: مشتریان بانک تجارت در باجت

هدف باجت؛ هم‌آفرینی ارزش در فضای کسب و کار

معاون توسعه محصول شرکت «سیمرغ» با اعتقاد به اینکه باجت به دنبال هم‌آفرینی ارزش برای مشتریان است، گفت: با توجه به شرایط تورم و بی‌ثباتی که در بازار حاکم است، ما در باجت به دنبال آن هستیم تا مشتریان حقیقی و حقوقی، خدمات بانکی را طی یک بازه یک ماهه دریافت و از اعتبارات کوتاه مدت BNPL استفاده کنند.

او تصریح کرد: دریافت اعتبارات کوتاه مدت BNPL بر حسب رتبه اعتباری متقاضی نسبت به سایر تسهیلات آسان‌تر است، ضمن اینکه این وام نیاز به ضامن ندارد در مدت زمان کوتاهی نیز به متقاضیان اعطا می‌شود.

افزایش تقاضا برای دریافت BNPLبه دلیل تورم

باقرپور با بیان اینکه بیش از 4و نیم میلیون نفر تا کنون از خدمات BNPL استفاده کردند؛ افزود: طبق نظر سنجی شرکت ایلیا که در سال گذشته انجام شده بود، 70 درصد مردم از خدمات BNPL استفاده کردند که 49 درصد افراد بخاطر فشارهای اقتصادی با توجه به نیاز ریالی برای خرید کالا تمایل به دریافتBNPL داشتند.

او با بیان اینکه هم‌آفرینی ارزش در خدمات BNPL باجت رعایت شده، افزود: طبق این نظرسنجی، 66 درصد مشتریان تجربه خوبی از دریافت خدمات BNPL داشتند و تمایل به استفاده مجدد دارند.

باقرپور با اشاره به بازیگران فعال اعطای تسهیلات BNPL ، گفت: ما به همراه بانک تجارت در مرکز این چرخه به عنوان تامین کننده مالی قرار داریم و در دایره بیرونی این فرایند لندتک‌ها قراردارند که یک شبکه وسیعی از پذیرنده ها را برای ما می‌آورند در واقع در این چرخه هر بازیگری نقش خود را دارد و هم افرینی ارزش در این خدمات شفاف است.

اعطای وام به 38 هزار نفر از دیجی‌پی طی دو ماه

معاون توسعه محصول شرکت «سیمرغ» با اشاره به خدمات باجت برای شرکای تجاری بانک تجارت گفت: در حال حاضر  درصد عمده ای از تسهیلات در بستر سیمرغ انجام شده و تا امروز بیش از 950 میلیارد تومان تسهیلات دیجی پی اعطا شده و بیش از 38 هزار نفر طی دو ماه نخست امسال از این خدمات بهره بردند.

به گزارش عصربانک، باقرپور در پایان با اشاره به اقدامات آتی شرکت «سیمرغ» برای بانک تجارت گفت: ارائه دست چک به صورت غیر حضوری، افزایش درصد پذیرنده‌ها از طرق لندتک‌ها و فرایند اخذ امضای دیجتال در داخل اپلیکیشن باجت و رمزارز از دیگر برنامه هایی ما و در دست بررسی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.