تسهیل مدیریت فرایند کسب و کارها با محصول جدید زیبال

هم‌بنیان‌گذار شرکت زیبال از اضافه شدن یک لاین جدید در این شرکت خبر داد و گفت: ما وب سرویس را در 6 حوزه بانکی، خدماتی، بورس، بیمه، پرداختی و احراز هویت ارائه می‌کنیم تا کسب‌وکارها همان فرآیند دستی که در سرویس خودشان دارند را ساده‌تر و اتوماتیک‌تر مدیریت کنند.

سجاد شاهی، مدیر اجرایی و هم‌بنیان‌گذار زیبال؛ شرکت زیبال از سال 1396 در زمینه ارائه خدمات مالی و پرداختی به کسب‌وکارها فعالیت می‌کند و در حال حاضر دامنه گسترده‌ای از خدمات از جمله درگاه پرداخت اینترنتی، تسویه حساب سریع و چندین سرویس کاربردی را به صورت کاملا یکپارچه ارائه می‌دهد، در حاشیه 26امین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در گفتگو با عصر بانک عنوان کرد:

در حال حاضر بیش از 14000 کسب‌وکار از درگاه زیبال استفاده می‌کنند و درگاه زیبال مجموعه‌ای از 6 درگاه معتبر است. ما با 6 PSP فعالیت می‌کنیم و سرویس مسیردهی هوشمند زیبال در هر ثانیه کیفیت هر 6 درگاه را بررسی و تراکنش‌ها را به بهترین درگاه پرداخت در آن لحظه هدایت می‌کند. درگاه زیبال چند سرویس کاربردی دیگر از جمله استرداد وجه آنی، تسهیم، تسویه سریع و گزارشات تحلیلی و … نیز دارد و کسب‌وکارها با یک بار دریافت درگاه زیبال، مجموعه کاملی از سرویس‌های کاربردی را دریافت می‌کنند که آنها را از دریافت سرویس از شرکت‌های مختلف و عدم دسترسی یکپارچه به آنها بی‌نیاز می‌کند.

زیبال البته به جز درگاه پرداخت محصول پرطرفدار دیگری هم دارد: تسویه حساب. تسویه حساب سریع و مدل‌های تسویه منعطف و متنوع یکی دیگر از مزیت‌های زیبال است که دسترسی به وجوه را برای کسب‌وکارها بسیار آسان می‌کند، در حال حاضر هم ما با 12 بانک برای بحث تسویه حساب همکاری داریم که دست کسب‌وکارها را برای تقسیم آسان وجوه و تسویه بسیار باز می‌کند.

شاهی افزود: در سال جاری یک لاین جدید اضافه کرده‌ایم تا بتوانیم به کسب‌وکارها بیشتر کمک کنیم. محصول جدید زیبال وب سرویس (API) است. وب سرویس‌های زیبال در 6 حوزه بانکی، خدماتی، بورس، بیمه، تبدیل اطلاعات و احراز هویتی ارائه شده است و این مجموعه در حال تکمیل است. با استفاده از وب سرویس‌های زیبال کسب‌وکارها می‌توانند فرآیندهای دستی و زمان بر مثل احراز هویت کاربران یا دریافت اطلاعات اضافی از کاربران را به وب سرویس‌ها بسپارند تا ساده‌تر و اتوماتیک‌تر و البته بدون خطای انسانی انجام شوند.

وی در ادامه متذکر شد: همانطور که در ابتدا اشاره کردم در حال حاضر بیش از 14 هزار کسب‌وکار کوچک و بزرگ روی درگاه زیبال تراکنش انجام می‌دهند و بیش از 120 میلیون تراکنش با ارزشی بیش از 90 هزار میلیارد تومان روی درگاه زیبال پردازش شده است. در بخش وب سرویس‌ها نیز بیش از 400 میلیون فراخوانی وب سرویس را با موفقیت پاسخ دادیم.

محصول جدید زیبال

شاهی اضافه کرد: یکپارچگی خدمات زیبال آن را منحصربه فرد کرده است به طوریکه کاربران با دریافت یک زیرساخت واحد و اتصال به زیبال، همزمان می‌توانند از سرویس تسویه با پشتیبانی 12 بانک، از درگاه با زیرساخت 6 PSP معتبر و از انواع وب سرویس‌های کاربردی استفاده کنند. نکته قابل توجه پایداری 99.99 درصدی زیرساخت زیبال همراه با دامنه گسترده‌ای از سرویس‌هاست.

وی بخش اعظم چالش‌های این شرکت را رگولاتوری اعلام کرد و گفت: حتی چالش نیروی انسانی هم به اندازه چالش رگولاتوری بزرگ نیست . علی رغم آنکه در سال‌های گذشته وضعیت مهاجرت از زمان حال کمتر بود اما همچنان رگولاتوری در صدر اصلی چالش‌های ما قرار دارد؛ چرا که به مدل کسب‌وکارها آسیب جدی وارد کرده است.

شاهی ادامه داد: اکنون در حال ارائه 16 وب سرویس هستیم و این وب سرویس‌ها مانند سایر خدمات زیبال کاملا پایداری ارائه شده‌اند.

هم‌بنیان‌گذار شرکت زیبال در پایان گفت: همیشه تغییرات در بهینه‌سازی و بهبود فرآیندها وجود داشته اما برخی تغییرات مانند تغییرات سیاست‌ها و قانون‌گذاری هم می‌توانند تهدیدساز و هم فرصت ساز باشند.  ما می‌خواهیم از این تغییرات استفاده کنیم و ضمن تطبیق محصولات و خدماتمان، به‌عنوان پیشرو، خدمات بهتر و باکیفیت‌تری در قالب تغییرات ارائه دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.