وام‌دهی تمام دیجیتال با همکاری مشترک شاکیلید و متاوام

در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از همکاری مشترک شرکت شاکیلید با محصول امضامی و شرکت متاوام، با هدف ارائه لیزینگ و وام‌دهی تمام دیجیتال رونمایی شد.

با این رونمایی امکان ارائه لیزینگ و وام‌دهی شرکت «متاوام»از طریق امضای دیجیتال شرکت «شاکیلید» با هدف انجام فرایند لیزینگ و وام دهی تمام دیجیتال فراهم شده است.

متاوام، الگوی مناسب برای امضای دیجیتال

میثم فقیهی، مدیرعامل شاکیلید، در حاشیه مراسم رونمایی از این پلتفرم گفت: متاوام یک پلتفرم اختصاصی در حوزه لیزینگ است که با هدف لیزینگ تمام دیجیتال کشور تولید شده به طوری که کلیه مسائل حقوقی در زمینه احراز هویت و ثبت امضا با یکپارچه سازی این دو شرکت رفع شده است.

فقیهی با بیان اینکه متاوام یک الگوی مناسب برای سایر پلتفرم ها در زمینه ثبت امضای دیجیتال است، گفت: متاوام یک راه حل برای سایر اپلیکیشن ها ارائه داده تا مشکل ثبت امضای دیجیتال در احراز هویت، قراردادهای تسهیلاتی، لیزینگی و تجاری را به این صورت حل کنند و دیگر نگران مشکلات قانونی و حقوقی خود نباشند.

متاوام چیست؟

مهدی ملکی، مدیرعامل متاوام نیز در حاشیه این مراسم به عصربانک گفت: متاوام یک پلتفرم فعال در حوزه لندتک است که با هدف تسهیل فرایند پرداخت تسهیلات به صورت کاملا دیجیتال چه از طریق مشتری و چه از طریق تامین کننده مالی تولید شده است.

ملکی با بیان اینکه با راهکار مشترک متاوام و امضامی شرکت شاکیلید، فرایند وام دهی کاملا دیجیتال شده است، تصریح کرد: بیشترین مشتریان هدف پلتفرم متاوام فعالان لیزینگ هستند اما این راهکار فرایند اعطای تسهیلات بانکی و موسساتی را نیز به صورت کاملا مکانیزه شامل می‌شود.

نائب رییس هئیت مدیره متاوام همچنین تصریح کرد: حلقه گمشده ما در این فرایند تمام مکانیزه و دیجیتال، ثبت امضای دیجیتال بود که این موضوع با همکاری شرکت «متاوام» با محصول «امضامی» شاکیلید رفع شده و مشتری می‌تواند با ثبت دیجیتال امضا و احراز هویت غیر حضوری، در خواست تسهیلاتی و لیزینگی خود را ثبت کند.

ملکی با اشاره به اهداف متاوام، گفت: هدف متاوام اعتبارسنجی مناسب، افزایش سرعت و دقت، حذف فرایند کاغذی در دریافت تسهیلات و حذف رفت و امدهای بیهوده متقاضیان بوده است که مخاطب اصلی آن در چرخه زنجیره ارزش، اعم از متقاضی، شرکت لیزینگ و موسسات اعتباری وام دهنده است و این فرایند کاملا به صورت دیجیتال انجام می‌شود.

قابلیت پیاده سازی متاوام بر نئوبانک ها

نائب رییس هئیت مدیره متاوام با اشاره به همکاری این پلتفرم با شرکت های لیزینگی گفت: در حال حاضر متاوام با چند شرکت لیزینگ بزرگ و معتبر بانک مرکزی اعم از شرکت واسپاری فرتاک، شرکت واسپاری آباد مسکن و شرکت واسپاری فردا همکاری دارد.

ملکی با بیان اینکه متاوام پتانسیل ارتقا در حوزه ماموریت وام دهی و لندتک را دارد، گفت: همچنین متاوام بر مبنای میکرو سرویس بوده و قابلیت پیاده سازی بر نئوبانک ها را نیز دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.