دریافت وام ریالی با ضمانت کریپتوی کاربر در آبان تتر

فرهاد فلاح، مدیرعامل صرافی آبان تتر در گفت و گو با عصربانک، از قابلیت دریافت وام ریالی با ضمانت کریپتوی کاربر و اعطای تسهیلات به صورت ارزهای دیجیتال در این صرافی خبر داد.

فرهاد فلاح، در حاشیه اولین روز از نمایشگاه الکامپ در گفت‌وگو با «عصربانک» با اشاره به اهداف تاسیس شرکت آبان تتر گفت: هسته اولیه صرافی آبان تتر در سال 97 با هدف سرمایه گذاری در حوزه رمزارزها شکل گرفت و با این دیدگاه که رمزارزها جایگاه خوبی در بیزینس‌های جهانی دارند، با تاسیس این صرافی مسیر ورود ایرانیان به این بیزینس هموار شد.

آبان تتر؛ صرافی امن برای ورود سرمایه گذاران ایرانی

او با بیان اینکه آبان تتر یک صرافی امن برای ورود سرمایه گذاران و کاربران ایرانی به حوزه رمزارز است، تصریح کرد: در ابتدا سرمایه گذاری در حوزه تتر در ایران به صورت محدود، زیرزمینی و با قیمت های بسیار گزاف انجام میشد اما با تاسیس صرافی آبان تتر، فضایی امنی برای ورود کاربران ایرانی به این حوزه فراهم شد.

فلاح با اشاره به دوران کرونا و ریزش شدید قیمت رمزارزها و بیت‌کوین، گفت: با گذر از این دوران در سال 2019 به یکباره شاهد سرازیر شدن کاربران به بیزنس رمزارزها بودیم و صرافی های ایرانی بعد از آن دوران رشد عجیبی از بیزینس‌های رمزارزی را تجربه کردند.

وجود 860 هزار کاربر یونیک در آبان‌تتر

مدیرعامل آبان‌تتر با بیان اینکه این صرافی یکی از صرافی‌های معتبر ایرانی است که بیش از ۵ سال است در حوزه کریپتوکارنسی فعالیت می‌کند، گفت: آبان‌تتر 860 هزار کاربر یونیک و بیش از 4هزار کاربر فعال روزانه دارد.

او با اشاره به نسبت فعالیت کاربران زن به مرد در این صرافی گفت: شرایط به گونه ای است که همیشه نسبت کاربران مرد به زن در بیزینس رمزارزها بیشتر است و این آمار در صرافی آبان تتر نسبتی حدود 65 به 35 درصد است.

کاربران آبان‌تتر در رده سنی 20 تا 30 سال

فلاح، آبان تتر را یکی از قدیمی‌ترین صرافی‌های داخلی با بیشترین تنوع ارزی معرفی کرد و اظهار داشت: بیشترین کاربران ما را افراد جوانان تشکیل می‌دهد و معمولا رده سنی کاربران فعال ما بین 20 تا 30 سال هستند.

به گفته این فعال حوزه کریپتوکارنسی، حجم معاملاتی آبان تتر متفاوت است و جدایاز محدوده معاملاتی VIP، رده معاملاتی متوسط آبان تتر بین 25 تا 65 میلیون تومان است.

ذائقه و محدوه جغرافیایی کاربران آبان تتر

مدیرعامل آبان‌تتر با اشاره به بیشترین کریپتوهای معاملاتی در این صرافی ایرانی گفت: عمده کریپتو مورد توجه کاربران، بیت‌کوین و تتر است این در حالی است که کاربران ایرانی علاقه‌مند به معاملات کوین هایی اعم از شیبا و بیبی دوج کوین، نیز هستند. البته معاملات بیبی دوج کوین با ریسک هایی همراه بود که صرافی آبان تتر آن را حذف کرد.

فلاح با بیان اینکه عمده کاربران آبان تتر از کلان شهرها هستند، گفت: محدوده جغرافیایی کاربران این صرافی عمدتا در شهرهای بزرگ هستند و نکته جالب این است که شهر اهواز بیشترین کاربران معاملاتی ارزهای دیجیتال را دارد و با توجه به جمعیت آن، نسبت کاربران این شهر با کاربران اصفهانی برابری می‌کند.

دریافت وام ریالی با ضمانت کریپتوی کاربر در آبان تتر

دریافت وام ریالی با ضمانت کریپتو کاربر

او با اشاره به مهم‌ترین قابلیت معاملاتی صرافی آبان‌تتر نسبت به دیگر صرافی‌های ایرانی، گفت: در حال حاضر سیستم وام دهی برای کاربران ویژه در صرافی آبان‌تتر فراهم شده است و درصدد ارائه این خدمات برای کلیه کاربران خود هستیم و تا یک ماه آینده تمام کاربران آبان‌تتر می‌توانند از این طریق وام دریافت کنند.

به گفته این فعال حوزه کریپتوکارنسی، این وام به صورت ریالی و با ضمانت ارز دیجیتال کاربر نزد صرافی پرداخت می‌شود؛ کاربران آبان تتر با این وام هم می‌توانند ترید کنند و هم خارج از پلتفرم آبان تتر به صورت ریالی در حوزه‌های مورد نظر خود خرج کنند.

اعطای تسهیلات به صورت ارزهای دیجیتال

فلاح از اعطای تسهیلات به صورت ارزهای دیجیتال در صرافی آبان‌تتر نیز خبر داد و گفت: در نظر داریم در سال جاری علاوه بر اعطای وام‌های ریالی، اعطای تسهیلات رمزارزی هم به کاربران پلتفرم خود اختصاص دهیم.

مدیرعامل آبان‌تتر با اشاره به ساختار رگولاتوری وام‌های ریالی صرافی آبان‌تتر برای کاربران خود گفت: این بیزینس به کمک لندتک‌ها تعریف شده و علاوه بر آن کلیه شرکت هایی که با پشتوانه بانک ها در حوزه وام فعال هستند در این چرخه می توانند حضور داشته باشند؛ وام های ریالی از طریق لندتک‌ها به صرافی آبان‌تتر پرداخت می‌شود و صرافی ما با ضمانت ارز دیجیتال کاربر، این وام ریالی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد .

او تصریح کرد: رایزنی‌ها با بیش از 4 لندتک برای تنوع بخشی به وام‌ها، امکانات و کاهش محدودیت ها برای تسهیلات صورت گرفته است.

تنوع مبادلاتی در صرافی آبان‌تتر

فلاح در پایان همچنین به تنوع مبادلاتی در صرافی آبان‌تتر اشاره کرد و گفت: بیش از 300 رمزارز در صرافی آبان‌تتر مبادله شده و پلتفرم ما برحسب نیاز کاربران سعی کرده شرایط مبادله برای تمام ارزهای دیجیتال را فراهم کند که در سال جاری این رقم به 400 رمزارز رسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.