برنامه‌های مرکز نوآوری‌ بهسازان فردا

مرکز نوآوری هلدینگ بهسازان فردا با هدف توسعه اکوسیستم نوآوری دیجیتال بانک ملت، سیاست‌ها و برنامه‌های خود را بازطراحی کرده است.
علیرضا متولیان، رئیس مرکز نوآوری هلدینگ بهسازان فردا در حاشیه بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ با اعلام خبر بازطراحی در سیاست‌ها و اقدامات این مرکز گفت: با هدف هدایت، توسعه بازار و سرمایه‌گذاری نقدی و غیرنقدی در  تیم‌های نوآور و استارت‌آپ‌های و شرکت‌های فعال در حوزه‌های هوش مصنوعی،  زنجیره بلوکی، واقعیت مجازی و اینترنت اشیاء، مجموعه جدیدی از فعالیت‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.
وی با تاکید بر شناسایی استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاری هوشمند و خطرپذیر در آنها تاکید کرد: هدف ما توسعه و کمک به طرح‌های نوآورانه‌ای است که علاوه بر ایجاد ظرفیت ارائه خدمات و محصولات جدید توسط بانک، ظرفیت انتفاع برای مشتریان حقیقی و حقوقی بانک از حوزه نوآوری را فراهم آورد.
متولیان خاطرنشان کرد: تمرکز مرکز نوآوری فقط تیم‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه مالی، بانکداری یا فین‌تک‌ها نیستند بلکه اگر شرکتی خدمتی نوآورانه را برای مشتریان بانک ارائه کند که لزوماً در حوزه مالی نباشد، مورد توجه و حمایت مرکز خواهد بود‌.
رئیس مرکز نوآوری هلدینگ بهسازان فردا بیان کرد: توجه به نیازهای نوآورانه  شرکت‌های گروه بهسازان فردا، بخش دیگری از فعالیت‌های این مرکز است‌.
 برنامه‌های مرکز نوآوری‌ بهسازان فردا
مرکزنوآوری به دنبال راهکارهای نوآورانه برای مسائل و مشکلاتی است که از سوی شرکت‌های گروه مطرح می‌شود و استارت‌آپ استودیو پل‌وینو، با این نگاه تعامل میان اکوسیستم نوآوری و شرکت‌ها را تسهیل می‌کند.
وی فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز  نوآوری را دیگر برنامه در دستور کار مرکز نوآوری نام برد و افزود: باید جریان نوآوری در شرکت‌های زیرمجموعه همواره فعال باشد.
وی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که به‌عنوان هاب نوآوری، بهترین مسیر را برای دسترسی به راهکارهای نوآورانه و خدمات و محصولات جدید فراهم آوریم و در آینده‌ای نزدیک، با ایجاد شبکه نوآوری در کشور، بهترین مسیر برای نوآوری باشیم.
رئیس مرکز نوآوری هلدینگ بهسازان فردا با تاکید بر اهمیت حوزه امنیت سایبری گفت: به زودی از چند طرح سرمایه‌گذاری گروه بهسازان فردا در اکوسیستم نوآوری رونمایی خواهد شد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.