با BNPL اسنپ پی تابستون بخر، تا پاییز پرداخت کن !

اسنپ‌پی اولین ارائه دهنده سرویس Buy Now, Pay Later) BNPL) یا همان (الان بخر، بعدا پرداخت کن) در ایران، یک روش پرداخت نوین است که کاربران با انتخاب این روش هنگام پرداخت، می‌توانند با استفاده از اعتباری که در اختیارشان قرار داده می‌شود، محصولات و خدمات مورد نیاز خود را در لحظه خرید و دریافت کنند و هزینه آن‌ را بعدا پرداخت کنند.

“سرویس اعتبار اقساطی” یکی از محصولات اسنپ‌پی هست که کاربران با استفاده از این سرویس می‌توانند به صورت اقساطی از فروشگاه‌های مختلف خرید کنند.

این سرویس در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین خدمات خرید اقساطی میان ایرانیان به شمار می‌آید زیرا که فرآیند اعتبار‌دهی آن بسیار سریع و آسان بوده و تنها با ارائه کدملی انجام می‌شود. از طرفی خرید اقساطی با اسنپ‌پی بدون سود و هرگونه هزینه اضافه است، به این معنی که هزینه خرید اقساطی با اسنپ‌پی با هزینه خرید نقدی هیچ تفاوتی ندارد.

سرویس اعتبار اقساطی اسنپ‌پی، این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بدون نیاز به ارائه هرگونه چک، سفته و ضمانتی از فروشگاه‌های معتبر در دسته‌بندی‌های مختلف، محصولات و خدمات مورد نظر خود را خرید و دریافت کنند و هزینه آن را طی چهار ماه در چهار قسط  بدون سود بپردازند. در واقع خریداران با استفاده از اعتبار اقساطی اسنپ‌پی تنها با پرداخت یک چهارم مبلغ هزینه می‌توانند خریدشان را تکمیل کرده و آن را دریافت کنند و مابقی اقساط را طی ماه‌های آینده بپردازند.

تاکنون اسنپ‌پی با بیش از  ۴۰۰ فروشگاه در دسته‌بندی‌های مد و پوشاک، زیبایی و سلامت، کالای دیجیتال، لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم ورزش و سفر  و.. قرارداد همکاری منعقد کرده است و کاربران می‌توانند تا سقف ۱۵ میلیون تومان از این فروشگاه‌ها خرید کنند.

اسنپ‌پی در بستر سوپر اپلیکیشن اسنپ در دسترس کاربران قرار دارد. برای فعال‌سازی اسنپ‌پی کافی‌ست کاربر در صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ، وارد بخش”سرویس اعتباری” شده و تنها با وارد کردن کد ملی خود درخواستش را ثبت کند. در صورت واجد شرایط بودن کاربر، اعتبار اسنپ‌پی به صورت آنی در اختیارش قرار می‌گیرد که در لحظه قابل استفاده است.  در حال حاضر اسنپ‌پی در اختیار ۱۲ میلیون کاربر قرار گرفته است.

این روزها، در جشنواره تابستان اسنپ‌پی با شعار “تابستون بخر، تا پاییز پرداخت کن.” کاربران می‌توانند علاوه بر خرید اقساطی با اسنپ‌پی، تا ۹۰درصد از تخفیفات ویژه خرید محصولات و خدمات مختلف از فروشگاه‌های متنوع استفاده کنند.  برای دیدن تخفیف‌ها و خرید اقساطی با اسنپ‌پی  از اینجا اقدام کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.