زمین بازی بزرگ‌تر را در هلدینگ بهسازان فردا در نظر داریم

عضو هیئت‌مدیره شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در بازدید از غرفه گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، از استراتژی‌های آینده این هلدینگ و زیرمجموعه‌های آن به خبرنگاران توضیح داد.
علیرضا محمودی، با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه الکامپ، گفت: «جای بسی خوشحالی است که رویداد ملی الکامپ که ابعادی بین‌المللی دارد، مجدداً بعد از وقفه‌ به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا برگزار می‌شود و شرکت‌ها و کسب‌و‌کارها و تیم‌های نوآور در کنار سازمان‌ها و نهادها حضور فعالانه دارند».
وی با تشریح استراتژی‌ها و رویکردهای شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، گفت: «باتوجه ‌به ساختار دانش‌بنیان و نوآور و متخصص شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی، قصد داریم در کنار ایفای نقش سنتی، به‌سمت محصولات نوآورانه و جدید که نیازهای مشتریان و بازار هدف را تأمین می‌کند، حرکت کنیم.»
محمودی افزود: «تیم‌های متخصص ما مدت‌هاست مشغول شناسایی بازار و ظرفیت‌های آن و به‌خصوص نیازهای کسب‌و‌کارهای خرد برای فعال‌سازی ظرفیت‌هایمان هستیم. باور داریم باید زمین بازی بزرگ‌تر را در نظر گرفت تا برای شرکت و هلدینگ ارزش‌افزوده بیشتری ایجاد کنیم».
عضوهیئت‌مدیره شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در ادامه به این موضوع اشاره کرد که این مجموعه از عرضه‌کننده محصولات تکلیفی به ارائه‌دهنده محصولات نوآورانه تغییر ریل داده است.
محمودی، خاطرنشان کرد: «ما با تنوع‌بخشی به سبد محصول و توجه به اهمیت حضور میان صنوف مختلف و در بازارهای مکمل، علاوه بر ایجاد ارزش افزوده، به کسب‌و‌کارها و شرکت‌هایی که با ما همکاری می‌کنند، کمک می‌کنیم».
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.