خرید اقساطی بیمه شخص ثالث در اپلیکیشن آپ

آیا می‌دانستید امکان خرید اقساطی بیمه شخص ثالث در اپلیکیشن آپ وجود دارد؟

با تورم فزاینده و افزایش قیمت چند برابری خودروهای داخلی و خارجی در چند سال اخیر، امکان خرید و تمدید بیمه شخص ثالث خودرو برای بسیاری از مردم، کاری سخت و نشدنی شده است. بنابراین یکی از بهترین راه‌حل های این مشکل خرید بیمه شخص ثالث در اپلیکیشن آپ است.

اپلیکیشن آپ یکی از پرطرفدارترین و کامل‌ترین اپلیکیشن‌های پرداخت ایران است.

در این اپلیکشین سرویس‌های متنوع مالی و غیرمالی وجود دارد که اکثر نیازهای کاربران را رفع می‌کند. یکی از خدمات جدید آپ، امکان خرید اقساطی بیمه شخص ثالث با بازپرداخت روزانه و خودکار در آپ است.

از جمله مزایای این سرویس جدید آپ می‌توان به امکان خرید از تمام شرکت‌های بیمه، خرید اقساطی بیمه از کارگزاری رسمی، بدون نیاز به ضامن، چک و سفته اشاره کرد.

خرید این بیمه نیازی به ضامن، چک یا سفته ندارد. بعد از خرید بیمه، اقساط به صورت روزانه و خودکار (با حداقل مبلغ ۱۵ هزار تومان)، از موجودی حساب شما کسر می‌شود و دیگر نیازی به پرداخت مبلغ یکجا در تاریخ‌های مشخص ندارید.

در خرید بیمه با اقساط خودکار روزانه، امکان مقایسه قیمت و خرید از تمام شرکت‌های بیمه‌ را دارید.

روش‌های خرید بیمه در اپلیکیشن آپ

در اپلیکشن آپ 3 روش خرید بیمه وجود دارد.

  1. خرید نقدی

از طریق روش خرید نقدی، کاربر می‌تواند بیمه نامه شخص ثالث خودرو را ساده و سریع صادر کند.

  1. خرید اقساطی روزانه

از طریق خرید اقساطی روزانه ،امکان خرید بیمه بدون چک با پرداخت خودکار روزانه وجود دارد.

  1. خرید اقساطی با چک

از این طریق نیز امکان مقایسه و خرید بیمه با اقساط ماهانه وجود دارد.

برای خرید بیمه در اپلیکیشن آپ فقط کافی است آپ را نصب کنید، به سرویس بیمه مراجعه کنید، روش خرید بیمه خود را انتخاب کنید و با مقایسه و انتخاب بیمه، تعیین مالک، افزودن مدارک و آدرس و تایید نهایی اطلاعات، بیمه خود را صادر کنید.

لازم به ذکر است علاوه بر سرویس جذاب و جدید خرید اقساطی بیمه شخص ثالث، کاربران امکان خرید بیمه موتور سیکلت، آسانسور، آتش سوزی، مسافرت داخلی، حوادث انفرادی،  مسئولیت مدیر ساختمان، بیمه کارت بانکی، درمان تکمیلی و حوادث ورزشی را دارند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.