تجارت الکترونیک پارسیان دارای بیشترین تعداد ابزار پذیرش اینترنتی

در گزارش خرداد ماه شاپرک تجارت الکترونیک پارسیان، دارای بیشترین تعداد ابزار پذیرش اینترنتی فعال شد.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، یکی از بزرگترین شرکت‌های پرداخت ایران است. در گزارش پیش‌رو نگاهی انداختیم به وضعیت این شرکت در گزارش خردادماه شاپرک که در آن وضعیت شبکه پرداخت به صورت ماهانه بررسی می‌شود.

بر اساس گزارش شاپرک، در خرداد ماه به تعداد کارتخوان‌های فروشگاهی فعال سیستمی شبکه پرداخت کارت کشور نسبت به ماه گذشته افزوده شده است. در این ماه شرکت “تجارت الکترونیک پارسیان” با سهم بازار 59.60 درصد همچنان از بیشترین تعداد ابزار پذیرش اینترنتی فعال پشتیبانی می‌کند.

همچنین در شاخص مقایسه سهم هر شرکت PSP از تعداد هریک از ابزار های پذیرش فعال سیستمی، در ابزار پذیرش اینترنتی بالاترین تغییر سهم در شرکت “تجارت الکترونیک پارسیان ” با افزایش 3.13 درصدی مشاهده می شود.

همچنین در خرداد ماه شرکت “تجارت الکترونیک پارسیان” به رقمی بالاتر از یک در شاخص اثربخشی دست یافت. دارا بودن عدد بالاتر از یک در شاخص اثربخشی مبلغ به این معناست که جذب مجموع مبلغ تراکنش های این شرکت ها بر روی کارتخوان‌ها بیشتر از سهم تعداد کارتخوان‌هایشان از کل کارتخوان‌های کشور بوده است. به عبارت دیگر نحوه توزیع کارتخوان‌های فروشگاهی این شرکت‌ها به گونه‌ای بوده که در جذب بیشتر مبلغ تراکنش‌ها به نسبت سایر شرکت‌ها موفق‌تر عمل نموده است.

به گزارش عصربانک، در شاخص اثر بخشی مبلغ کارتخوان‌های فروشگاهی تراکنش دار نیز “تجارت الکترونیک پارسیان” به عددی بالاتر از یک دست یافته است.

گفتنی است شاخص اثر بخشی این شرکت در اردیبهشت ماه عدد 1.043 بود که در ماه خرداد به عدد 1.052 رسیده است. همچنین  شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان‌های فروشگاهی تراکنش دار نیز تجارت الکترونیک پارسیان از عدد 1.061 به عدد 1.070 رسیده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.