ارائه راهکارهای انحصاری برای اصناف توسط مهندسی سیستم یاس ارغوانی

شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی از جمله شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ بهسازان فردا است که در بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ حضور داشت.
 این شرکت با هدف توسعه‌ خدمات بانکداری الکترونیک، خدمات پرداخت، تجارت الکترونیک و آموزش‌های تخصصی حوزه فناوری اطلاعات به خانواده گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا پیوست؛ همچنین با توسعه و راه‌اندازی خط تولید و تعمیر خود، گام بلندی برای تولید داخلی محصولات بانکداری و پرداخت الکترونیکی برداشته است.
شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی در نظر دارد به کسب‌و‌کارها در صنوف مختلف، سرویس‌ها و راهکارهای انحصاری ارائه دهد. این خبری است که آیدین آرنگ، مدیرعامل این شرکت در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها در جریان بازدید از نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک داد.
وی در پاسخ به این پرسش که “هدف اصلی شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی از حضور در الکامپ بیست‌وششم چیست؟” گفت: “هدف ما از شرکت در رویداد مهم الکامپ این است که اصناف و شرکت‌های مختلف را با محصولات و سرویس‌های جدیدمان آشنا نماییم.
یاس ارغوانی سال‌ها است به توسعه‌ خدمات بانکداری الکترونیک، خدمات پرداخت، تجارت الکترونیک و آموزش‌های تخصصی حوزه فناوری اطلاعات مشغول است. ما در این دوره از نمایشگاه راهکارهایی اقتصادی و اختصاصی برای اصناف گوناگون ارائه کردیم و این نوید را می‌دهیم که برای هر صنفی مدلی تازه در نظر گرفته‌ایم”.
وی با بیان اینکه شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی همواره در زمینه‌های یادشده پیشرو بوده، افزود: “از زمانی که هنوز شرکتی در این زمینه پا نگرفته بود ما برای اولین بار به ارائه سرویس‌های انحصاری به جایگاه‌های سوخت، تسهیل‌گری در پرداخت و آسان‌تر کردن کار جایگاه‌داران می‌پرداختیم”.
مدیرعامل شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی با بیان اینکه این مجموعه با راهکارهایی اختصاصی برای هر صنف در بیست‌وششمین دوره نمایشگاه الکامپ قدم گذاشته، به استقبال شرکت‌ها و کسب‌و‌کارها از غرفه این شرکت اشاره کرد.
او در این‌باره گفت: “راهکارهای اختصاصی یکی از دلایل محبوب بودن غرفه شرکت مهندسی سیستم یاس ارغوانی و استقبال عمومی از آن است. ما به اصناف گوناگون سرویس‌ها و راهکارهایی انحصاری ارائه می‌کنیم و این سرویس‌ها و راهکارهای انحصاری طبق شواهد برای اصناف گوناگون بسیار جذاب است”.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.