همراه پلاس فراز چیست و چه تفاوتی با همراه بانک ایران زمین دارد؟

همراه پلاس فراز به عنوان یکی از خروجی‌های زیرساخت پلتفرم ارایه خدمات در کانال‌های یکپارچه بانک ایران زمین می‌باشد.

همراه پلاس فراز بانک ایران زمین یکی از راهکارهای زیر ساخت پلتفرم ارایه خدمات در کانال‌های یکپارچه بانک ایران زمین است که قابلیت‌هایی مثل سرعت بالاتر در انجام عملیات بانکی، امکان افزوده شدن سرویس های جدید بانکی با سرعت بالاتر و زمان کمتر، ارایه تجربه یکپارچه سازی شده با سایر کانال‌های بانک ایران زمین، امکان ارایه خدمات شخصی سازی شده تر به مشتریان، امکانات بانکی همراه بانک‌های استاندارد بعلاوه امکانات و خدمات غیر بانکی و قابلیت شخصی سازی کردن چینش دلخواه خدمات بانکی توسط مشتریان را دارد.

در اپلیکیشن همراه فراز پلاس علاوه بر استانداردهای بالاتر در پیاده سازی سرویس ها، سرعت بالاتر سرویس‌های بانکی (به واسطه ارتباط دقیق تر و استاندارد تر با زیرساخت هسته بانکی) توسط مشتری تجربه می‌شوند. ضمن اینکه مشتری تجربه‌ای را که در همراه پلاس فراز دارد در کانال‌های دیگر بانک نیز تجربه و این یکپارچگی ارایه خدمات را درک خواهد کرد. علاوه بر آن امکانات توسعه روی فراز پلاس به سرعت بالاتر و با استانداردهای بالاتری اتفاق خواهد افتاد و مشتریان برای دریافت سرویس‌های جدید بانکی کمتر در صف انتظار خواهند بود و با تعریف و ارایه سرویس‌های جدید بانکی همراه پلاس فراز امکان ارایه سریع آنها روی موبایل فراهم شده است.

مهمترین سرویس های همراه پلاس فراز چیست؟

در واقع مهمترین سرویس های همراه پلاس فراز سرویس‌های اصلی بانک ایران زمین می‌باشند. امکاناتی مانند احراز هویت آنلاین و افتتاح حساب غیر حضوری، انواع انتقال وجه ها با مبدا سپرده و کارت (حقیقی و حقوقی) ، انواع خدمات چک ، انواع خدمات تسهیلاتی ، حتی انواع خدمات غیر بانکی که تمامی این سرویس ها در حال توسعه سریع است و روز به روز به این خدمات اضافه میشود.

دلیل توسعه همراه پلاس فراز با وجود همراه بانک چه بوده است؟

نیاز به ارایه تجربه های کاربری یکپارچه در کانال‌های مختلف تعامل مشتریان با بانک و همچنین امکانات استاندارد سازی و شخصی سازی ارایه این خدمات، همگام با پیشرفت های تکنولوژی روز در دنیا، با عث بوجود آمدن زیر ساخت کانال‌های یکپارچه بانک ایران زمین شد که به عنوان یکی از خروجی های این پلتفرم کانال موبایل بانک ایران زمین را می‌توان نام برد.

در واقع برای ارایه این خدمات و سرویس‌ها نیاز به تولید کانال موبایل وابسته به زیر ساخت یکپارچه بود که ساخته و ارایه شد. در صورتی که اپلیکیشن قبلی هیچ کدام از این قابلیت ها را نداشته و توسعه آن نیازمند هزینه و زمان بسیار زیادتری بود که حتی بعد از آن ارزش افزوده زیادی برای مشتریان بانک ایران زمین ایجاد نمی‌شد.

همراه پلاس فراز

قابلیت های ویژه همراه پلاس فراز چیست؟

  • سرعت بالاتر در انجام عملیات بانکی
  • امکان افزوده شدن سرویس های جدید بانکی با سرعت بالاتر و زمان کمتر
  • ارایه تجربه یکپارچه سازی شده با سایر کانال‌های بانک ایران زمین
  • امکان ارایه خدمات شخصی سازی شده تر به مشتریان
  • تمام امکانات بانکی همراه بانک‌های استاندارد بعلاوه امکانات و خدمات غیر بانکی
  • قابلیت شخصی سازی کردن چینش دلخواه خدمات بانکی توسط مشتریان

مهمترین برنامه های توسعه ای همراه پلاس فراز

  • ارایه سرویس‌های بانکی جدید (مانند پل و …)
  • ارایه سرویس‌های ترکیبی جدید بانکی
  • ارایه سرویس‌های عملیات اتوماتیک
  • ارایه خدمات غیر بانکی پر کاربرد (سرویس های استعلامی غیر بانکی مانند ناجی و … )
  • ارایه محیط های گرافیکی برای دسته های مختلف مشتریان (قابلیت انتخاب محیط گرافیکی دلخواه توسط مشتری)

 

دانلود همراه پلاس فراز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.