حضور ساتراپ از شرکت‌های زیرمجموعه آسان پرداخت در نمایشگاه صنایع غذایی

نمایشگاه صنایع غذایی از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ تیرماه در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با حضور ساتراپ برگزار می‌شود.

ساتراپ، شرکت زیرمجموعه آسان پرداخت و ارائه دهنده راهکارهای ابری مدیریت یکپارچه کسب و کار است. این مجموعه به‌واسطه‌ی خدمات ابری، قابلیت‌های جذابی را در اختیار مالکان کسب و کارهای خرده‌فروش قرار می‌دهد.

مهم‌ترین مشتریان ساتراپ ،رستوران‌ها و فروشگاه‌های بزرگ و صاحب‌نام هستند. ما در عصربانک برای آشنایی بیشتر با خدمات و راهکارهای ساتراپ و دلایل حضور ساتراپ در نمایشگاه صنایع غذایی، با سهیل قاسمیان‌زاده، مدیر این مجموعه به گفت‌وگو نشستیم.

خدمات و راهکارها

قاسمیان‌زاده در ابتدا به عصربانک گفت: محصولات ما به‌طور کلی برای بازار خرده‌فروشی توسعه‌یافته است و همواره همه‌ی محصولات نرم‌افزاری ما می‌تواند در قالب یک راهکار جامع در اختیار مشتریان قرار بگیرد و یا به صورت تک محصول.

ساتراپ

محصولات

مدیرعامل ساتراپ، در ادامه به معرفی محصولات پرداخت و گفت: نرم‌افزار مدیر رستوران، شامل منوی دیجیتال, وب‌سایت سفارش آنلاین رستورانی, باشگاه مشتریان، مرکز تماس، مدیریت شعب، سفارش‌گیری گارسون و… است.

همچنین نرم‌افزار فروش فروشگاهی شامل باشگاه مشتریان است و امکان اتصال به وب‌سایت‌های فروش اینترنتی را دارد. این نرم‌افزار نسخه اندروید با قابلیت نصب بر روی دستگاه‌های پوز اندرویدی و اتصال به بارکدخوان نیز دارد.

نرم‌افزار حسابداری تولیدی/بازرگانی و نرم‌افزار انبارداری/تولیدی با قابلیت تعریف چندین انبار نیز از جمله راهکارهای این شرکت است.

قاسمیان‌زاده افزود: باتوجه به نیاز مشتریان در سال گذشته، توسعه‌ی نسخه‌ی آفلاین نرم‌افزار مدیریت رستوران و فروش فروشگاهی در دستور کار قرار داده شده و در حال حاضر به‌صورت ابری و آفلاین به مشتریان سرویس‌دهی صورت می‌پذیرد.

قابلیت‌ها و مزیت‌های محصولات و راهکارها

قاسمیان‌زاده با اشاره به توسعه‌ی ساتراپ بر بستر تکنولوژی ابری گفت: یکی از مهمترین مزیت‌هایی که راهکارهای ما در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، امکان دسترسی به نرم‌افزارها در هر زمان، مکان و بر روی هر پلتفرمی است.

همچنین ساتراپ راهکاری مناسب برای مجموعه‌های زنجیره‌ای است که بدون نیاز به ایجاد زیرساخت ارتباطی در هر شعبه، می‌توانند ارتباط یکپارچه‌ای با دفتر مرکزی و سایر شعب داشته باشند.

ساتراپ

توسعه‌ی محصولات

وی در انتها با اشاره به تغییر استراتژی در سال گذشته در حوزه توسعه‌ی محصول و بازار، گفت: این تغییرات در چند فاز در حال اجرا است و در آینده‌ی نزدیک، قابلیت‌های جدیدی به محصولات اضافه خواهد شد.

نسخه‌ی جدید محصولات نیز که شامل وب‌سایت فروش رستورانی و نسخه اندروید فروش فروشگاهی است،  قابلیت‌های جذابی  دارند به‌زودی عرضه می‌شود.

حضور در نمایشگاه صنایع غذایی

قاسمیان‌زاده هدف ساتراپ از شرکت‌های زیرمجموعه آسان پرداخت  از شرکت در نمایشگاه صنایع غذایی را معرفی محصولات و تجدید دیدار با فعالین صنعت رستوران عنوان کرد.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ تیرماه در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود و ساتراپ در سالن A6، غرفه‌ی G1 حضور خواهد داشت.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.