اولین رویداد سالانه هلدینگ تفتا با عنوان «سمفونی تفتا» برگزار می‌شود

 هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) اولین رویداد سالانه خود تحت عنوان «سمفونی تفتا» را در تاریخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد کرد.
تفتا با ماموریت سرمایه گذاری و راهبری مجموعه شرکت‌های بانک تجارت در حوزه فناوری و نوآوری تشکیل شده است که اهدافی نظیر توسعه راهکارهای دیجیتال و محصولات نوآورانه بانکی و پرداخت در راستای استراتژی‌های دیجیتال بانک تجارت را دنبال می‌کند.
اکنون هلدینگ تفتا در نظر دارد تا اولین رویداد سالانه خود را با هدف معرفی برند تفتا، بیان چشم‌انداز فعالیت‌ها، معرفی محصولات و خدمات شرکت‌های گروه، شبکه‌سازی و گزارش عملکرد از فعالیت‌های یک سال گذشته در تاریخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار کند.
در این رویداد، مهمانانی از نهادهای دولتی، بانک مرکزی و سایر بانک‌ها, مجلس شورای اسلامی، بانک تجارت، فعالان اکوسیستم استارتاپی و شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات حضور دارند.
طبق این گزارش، تکنو تجارت، سیمرغ تجارت، شایان تجارت، چابک تجارت، کارت اعتباری ایران کیش، توسعه ارتباطات الکترونیک تجارت ایرانیان (تاتا)، زیرساخت فناوری تجارت ایرانیان (زفتا) و داتا، شرکت های زیرمجموعه هلدینگ تفتا هستند که در این رویداد حضور دارند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.