هارمونی در سمفونی اولین رویداد سالانه تفتا

اولین رویداد سالانه هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت (تفتا) با معرفی هشت شرکت زیرمجموعه این هلدینگ به‌طور خلاقانه و به کمک نت‌ها و آلات موسیقی در محل تالار رودکی برگزار شد.

رویداد سالانه تفتا شب گذشته (24 تیرماه 1402) با هدف معرفی شرکت‌ها و محصولات این هلدینگ، تشریح چشم‌انداز فعالیت‌ها و خدمات شرکت‌های گروه و ارائه گزارش عملکرد از فعالیت‌های یک سال گذشته با حضور جمعی از مسئولان دولتی، نماینگان مجلس، بانک مرکزی، بانک تجارت و فعالان اکوسیستم استارتاپی و شرکت‌های حوزه فناوری در محل تالار رودکی برگزار شد.

همراهی و مشارکت رمز موفقیت تفتا

محمد فرجود، مدیرعامل هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت در اولین رویداد سالانه این هلدینگ با عنوان “سمفونی تفتا”، ضمن خیر مقدم به مهمانان به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: موفقیت امروز هلدینگ تفتا مدیون زحمات تک تک کارمندان مجموعه است و ما با این پشتکار تا به امروز توانسته‌ایم به عنوان رکن اصلی بانک تجارت به وظایف اصلی خود عمل کنیم.

فرجود ضمن قدردانی از مدیران و کارمندان بانک تجارت همراهی و مشارکت را رمز موفقیت تفتا دانست و گفت: خانواده تفتا با همراهی بانک تجارت به پیشرفت امروز رسیده است، همچنین از مشارکت و همراهی تمام مجموعه حوزه فناوری و فین تک که در یک سال گذشته در کنار مجموعه تفتا بودند کمال تشکر را دارم.

تفتا

 دستیابی به Core banking هدف جدی بانک تجارت

همچنین در ادامه این رویداد هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت ضمن تشکر از حضور مهمانان در این رویداد به خصوص آقای مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم، گفت: طی دوسال اخیر بانک تجارت در کنار خدمات تاثیرگذار هلدینگ فناوری تفتا توانسته به دستاوردهای ارزشمندی دست یابد.

هادی اخلاقی با اشاره به تاریخ تاسیس بانک تجارت، گفت: بانک تجارت امروز حاصل ادغام ۱۲ بانک تجاری داخلی و مشترک داخلی – خارجی با توجه به شرایط اقتصادی چهار دهه گذشته، در سال58  است که این تجمیع ارزشمند بنیه قو‌ی‌ای را برای بانک به همراه آورده است تا خدمات موثری را طی این سال‌ها در حوزه کسب و کار و تجارت کشور به ارمغان آورد.

پایان فاز اول استراتژی‌ دیجیتال بانک تجارت تا شهریورماه

اخلاقی بروزرسانی و دستیابی به Core banking و سامانه بانکداری متمرکز را از اهداف جدی بانک تجارت دانست وگفت: طی دو سال گذشته و در راستای استراتژی‌های دیجیتال این بانک، هلدینگ فناوری و نوآوری تفتا اقدامات موثری را انجام داده است.

او با اشاره به آخرین دستاوردهای بانک تجارت در حوزه Core banking، تصریح کرد: بانک تجارت توانسته با همکاری و تلاش هلدینگ فناوری تفتا به 12 محصول جدید و کاربردی در حوزه مالی و بانکداری پرداختی و خدماتی دست یابد.

تفتا

مدیرعامل  بانک تجارت از اتمام فاز اول استراتژی‌های دیجیتال بانک تجارت تا پایان شهریورماه امسال خبر داد و گفت: طی دو سال اخیر به 40 درصد از اهداف خود در حوزه بانکداری دیجیتال دست یافتیم و امیدواریم با توجه به شرایط سخت و رقابت در نظام بانکی تا پایان سال به تمام دستاوردهای خود دست یابیم.

حرکت بانک تجارت به سمت توسعه متقارن

اخلاقی توسعه متقارن بانک تجارت را مدیون همکاری شرکت های حوزه فناوری دانست و گفت: طی دو سال گذشته اصلاحات متعددی در حوزه ساختار و شرح انتظاراتی که از شرکت‌های حوزه فناوری داشتیم ایجاد شد؛ همچنین شرکت‌های مورد نیاز در حوزه تجمیع اطلاعات نیز تاسیس شد.

او تصریح کرد: بانک تجارت همواره در تلاش بود تا با تقویت ظرفیت های فناوری امکان توسعه متقارن و ارائه خدمات به تمام مشتریان حقیقی و حقوقی از اشخاص تا کسب و کارها را فراهم آورد.

رتبه ممتاز بانک تجارت در ارائه خدمات نوآورانه

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به کسب رتبه ممتاز بانک تجارت در ارائه خدمات نوآورانه در سال گذشته؛ گفت: بانک تجارت با حمایت از شرکت های دانش‌بنیان و ارائه پلتفرم (باجت) توانست در سال گذشته رتبه نخست را در ارائه خدمات مالی به دست آورد.

تفتا

اولویت بانک تجارت تکمیل خدمات نوآورانه در زنجیره تامین مالی

او ایجاد بانکداری جامع و دیجیتال را از استراتژی جدی بانک تجارت توصیف کرد و گفت: پاسخگویی به نیاز تمام مشتریان بانک تجارت از مسیر بانکداری جامع و دیجیتال حاصل می‌شود و ما در سال جاری به جد به دنبال دستیابی به این اهداف و ارائه محصولات نوآورانه در زمینه زنجیره تامین مالی چه در حوزه اصناف، تجاری و مشتریان حقیقی خود هستیم.

اخلاقی با اشاره به خدمات نوآورانه بانک تجارت در حوزه خرد گفت: در سال جاری در نظر داریم با نفوذ بیشتر در بازار ارائه خدمات بانکداری دیجیتال را در حوزه خرد به مشتریان و پشتیبانی ویژه از محصولات وسعت ببخشیم.

تفتا

هر شرکت یک نت و آلات موسیقی در سمفونی تفتا

در ادامه رویداد سالانه تفتا، ایده خلاقانه‌ای برای معرفی هر شرکت هلدینگ تفتا به اجرا درآمد به طوری که هر یک از ۸ شرکت زیر مجموعه این هلدینگ به صورت نمادین با یک ساز و نت معرفی شدند و مدیران عامل شرکت‌های تکنو تجارت، سیمرغ تجارت، شایان تجارت، چابک تجارت، کارت اعتباری ایران کیش، توسعه ارتباطات الکترونیک تجارت ایرانیان (تاتا)، زیرساخت فناوری تجارت ایرانیان (زفتا) و داتا، به معرفی دستاوردها و مجموعه‌های تحت مدیریت خود پرداختند.

تفتا

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.