هم آوایی پروژه‌های ایران کیش درسمفونی تفتا

مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش ضمن معرفی این شرکت درنخستین سمفونی تفتا گفت: در شرکت ایران کیش مسئولیت های خدمات پرداخت الکترونیک برمبنای استانداردهای بین المللی بوده است و اهم فعالیت ها در سه دسته خدمات پرداخت الکترونیک، ریال دیجیتال و خدمات مالی و اعتباری در کسب و کار است.

علیرضا موسوی با اشاره به انواع خدمات این شرکت در حوزه آنلاین و حضوری به برخی از پروژه ها اشاره کرد و افزود: یکی از پروژه های ویژه انجام شده، پروژه اصناف بود که مربوط به تسهیلات غیر حضوری است.

وی همچنین از پروژه صنعت یار یاد کرد و گفت: فرایند عملیاتی آن در شرکت ایران کیش اتفاق افتاد و مربوط به خرید و فروش اقساطی در شرکت های پخش و خریداران عمده بوده است.

موسوی افزود: یکی از پروژه های ویژه دیگر اجرای طرح کالا برگ بود که به واسطه زیر ساخت هایی که درشرکت ایران کیش وجود داشت، توسط وزارت رفاه به این شرکت داده شد.

مدیرعامل ایران کیش همچنین به ریال دیجیتال این شرکت اشاره کرد و گفت: موضوع ریال دیجیتال از خواست های بانک مرکزی است  که توسط ایران کیش عملیاتی شد و هم اکنون اپلیکیشن ایران کیش امکان این پرداخت را فراهم کرده است. خرید شارژ موبایل از طریق ریال دیجیتال، خرید بسته اینترنت از طریق ریال دیجیتال، پرداخت قبض موبایل از طریق ریال دیجیتال، انتقال ریال دیجیتال با استفاده از بار کد qr از جمله این موارد است که  پیاده سازی شده است.

وی همچنین پروژه TAP&GO  ایران کیش را از پروژه های آینده ای دانست که با همراهی مسئولین می تواند انجامش سریعتر باشد.

موسوی در حوزه خدمات مالی ایران کیش به پروژه آسان خرید اشاره کرد که اعتباری است و با صدور کارت، مشتریان می توانند در سامانه های خرید، اعتباری انجام دهند.

مدیرعامل ایران کیش پروژه تی بی پلاس را یک فرصت بی نظیر دانست که مدیریت زنجیره تامین و مدیریت اعتبارو فرایندهای مربوط به تاسیس اعتبار را عملیاتی کرده است ودر حال حاضر زنجیره تامین موبایل آن اجرایی شده است .

موسوی به پروژه دارو پرداخت این شرکت نیز اشاره کرد و گفت: این محصول خدمتی برای صنعت دارویی کشور است و در قالب سامانه ای برای مدیریت تعاملات اعتباری بین شرکت های پخش و داروخانه ها پیاده سازی شده است. با این سامانه زنجیره پرداخت در صنعت دارو تکمیل می شود. از جمله مزایای این طرح می توان به حذف کامل چک از چرخه مبادلات دارویی، خرید دین الکترونیکی اسناد توسط بانک و کاهش هزینه های مالی در این صنعت اشاره کرد. بزرگترین مزیت این سیستم حذف چک از چرخه مبادلات است .

وی در ادامه به بیان ظرفیت‌های ایران کیش ، گردش مالی ماهانه آن پرداخت و اظهار داشت: ایران‌کیش یک میلیون و صد هزار کارت‌خوان منصوبه دارد و با ۱۷ بانک طرف قرارداد است و در هر ثانیه به طور میانگین ۲۱۲ تراکنش انجام می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.