شرکت ارتباط فردا، حامی ویژه رویداد پردیس کد

مسابقه نهایی رویداد تخصصی برنامه‌نویسی با عنوان پردیس‌کُد (المپیک پارک فناوری پردیس-PTP OLYMPIC) یکشنبه 25 تیرماه ۱۴۰۱ در پارک فناوری پردیس برگزار شد.
دور ابتدایی این رقابت در تاریخ ٩ تیرماه بین ١۵٠٠ نفر در قالب ۶١۵ تیم و به صورت آنلاین برگزار شد که ١١٠ نفر در قالب ۵۵ تیم به دور نهایی راه پیدا کردند.
عمده‌ی شرکت‌کنندگان در این رقابت را دانشجویان دانشگاه‌های معتبر تهران و دیگر شهرهای ایران تشکیل دادند.همچنین حامیان ویژه این رویداد، شرکت‌های ارتباط فردا، فناپ و نوسا بودند.
در اختتامیه این رویداد که با همکاری دانشگاه آزاد ناحیه نوآوری پردیس برگزار ‌شد، یک رقابت تستی و اصلی برگزار شد و به تیم‌های برتر جوایر نقدی و غیرنقدی اهدا ‌شد.
در بخش دوم این رویداد قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباط فردا به سخنرانی و معرفی خدمات و فرهنگ سازمانی این شرکت پرداخت.
وی اظهار کرد: جوان‌هایی که می‌خواهند وارد بازار کار شوند، باید به خودشناسی و توسعه فردی توجه ویژه داشته باشند و نباید فقط در فکر تخصص و عمیق شدن در آن کار باشند.
قابل ذکر است که این رویداد در ساعت ١٧، پس از داوری هیئت داوران و اهدای جایزه به تیم‌های برگزیده، به کار خود پایان داد. پس از پایان مسابقه، شرکت‌کنندگان به صورت حضوری از فضاهای کاری ارتباط فردا بازدید کردند و با بخش‌های مختلف و تیم‌های فنی و عملیاتی این شرکت آشنا شدند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.