برگزاری جلسات معارفه در ارتباط با سهام شرکت توسعه فن‌ افزار توسن

شرکت توسعه فن‌افزار توسن (سهامی عام) در تاریخ 28 تیرماه 1401 در فرابورس ایران پذیرفته و پس از آن در تاریخ ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ نزد سازمان بورس کشور ثبت شد.

جلسات معارفه مربوط به سهام شرکت توسعه فن‌افزار توسن با نشان تجاری «توسن‌تکنو» و نماد معاملاتی «فن‌افزار»، در گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» روزهای شنبه و یک‌شنبه به تاریخ ۳۱ تیر ماه و یکم مرداد ماه ۱۴۰۲ در سازمان فرابورس ایران برگزار می‌شود.

فن‌ افزار توسن

این جلسات به‌صورت زنده از طریق تلویزیون اینترنی واچار پخش خواهد شد. مراحل اجرایی جلسات معارفه به شرح زیر است:

فن‌ افزار توسن

توسعه فن‌افزار توسن پس از احراز کلیه شرایط پذیرش، از تاریخ 12 دی ماه 1401، به‌عنوان دویست و نودمین نماد معاملاتی (یکصد و هشتاد و چهارمین شرکت در بازار دوم)، در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

توسعه فن‌افزار توسن به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دانش‌بنیان پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی کشور، دارای ظرفیت تولید سالانه بیش از ۴۰۰ هزار پایانه پرداخت الکترونیک، بیش از ۲ هزار ماشین بانکی است و بیش از 85 نقطه سرویس در سراسر کشور دارد. این شرکت بیش از 35 درصد سهم بازار پایانه‌های پرداخت الکترونیک و 90 درصد سهم بازار ماشین‌های بانکی خودگردان کشور را به خود اختصاص داده است و تجربه همکاری با بیش از 16 بانک و 20 شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک کشور را در کارنامه خود دارد.

اطلاعیه رسمی سازمان فرابورس ایران در خصوص برگزاری جلسات معارفه سهام شرکت توسعه فن‌افزار توسن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.