تصویب ۱۸ریال سود تقسیمی به‌ ازای هر سهم در مجمع عمومی آسان پرداخت

مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی بطور فوق‌العاده سال مالی 1401 آسان پرداخت با حضور مدیران شرکت و اکثریت سهامداران برگزار و سود تقسیمی به‌ ازای هر سهم 18 ریال تصویب شد.‎

در این مجمع که با حضور حداکثری سهام‌داران رسمیت یافت، مدیرعامل آسان پرداخت با ارائه گزارش عملکرد یک ساله شرکت در سال 1401، گفت: آسان پرداخت در سال1401، موفق به اخذ رتبه اول در تعداد تراکنش‌های اینترنتی با سهم 50 درصد از سهم بازار در سراسر کشور شد و رتبه سوم در نسبت کمترین خطا در پذیرندگی و رتبه سوم در شاخص اثر بخشی کارت‌خوان‌ها را اخذ کرد.

کاهش ۶۶ درصدی هزینه خطای عملکردی

علی اکبر فراهانی با بیان اینکه اقدامات شرکت آسان پرداخت در جهت افزایش بهره‌وری سهام‌داران بوده، تصریح کرد: به منظور اثربخشی بهتر و چابکی مجموعه همواره در جهت برون‌سپاری و تعمیر تخصصی دستگاه‌های کارتخوان در چهار نقطه کشور اقدام کردیم.

همچنین با راه‌اندازی شبکه‌های نمایندگی در سراسر کشور و ایجاد مسیر درآمدی جدید در طول یک سال گذشته با فروش سخت افزار توانسته‌ایم بیشترین سود غیرعملیاتی شرکت را داشته باشیم.

فراهانی با اشاره به حوزه های فنی محصولات آسان پرداخت ادامه داد: با فعالیت‌هایی که در جهت بهبود و ارتقا زیرساخت‌های مجموعه انجام شد، با تغییر ساختار تیم فنی و محصول، امنیت ارتقا یافت و با مبنا قرارگیری تیم های فنی شرکت، و انجام بالغ بر 250 هزار نفر ساعت کار تیمی در شرکت به میزان 66 درصد کاهش هزینه خطاهای عملکردی را در شرکت شاهد بودیم.

مدیرعامل آسان پرداخت ضمن قدردانی از تلاش یک ساله تیم شرکت متبوعش، گفت: در مجموعه آسان پرداخت بیشتر از 800 نفر پرسنل فعالیت دارند و موفقیت‌های اخذ شده در جهت توسعه و سودآوری شرکت، کسب اهداف درآمدی و کاهش هزینه‌ها مدیون تلاش تک تک همکاران است.

آسان پرداخت همچنان سودآور

به گفته فراهانی ترکیب سنی مجموعه آسان پرداخت به نسبت شرکت های دیگر ترکیب جوانی است و بیش از نیمی از ترکیب سنی شرکت زیر 35 سال قرار دارد. همچنین ترکیب جنسیتی این شرکت فن‌آور محور در توازن قرار دارد و عمده مدارک نیروی انسانی آن دانشگاهی است.

او با اشاره به عملکرد مالی آسان پرداخت، گفت: طی چهارسال گذشته همچنان روند رو به رشد درآمدی را طی کردیم و علی‌رغم تثبیت تعرفه‌های کارمزدی پرداخت با کنترل هزینه ها توانسته ایم همچنان سودآوری شرکت را حفظ و ارتقا دهیم.

فراهانی همچنین با اشاره به افزایش 132 درصدی حوزه نقدی حاصل از عملیات گفت: این شرکت سهم بالایی در بازار پرداخت اینترنتی، تعداد کارت به کارت کشور و چک‌های صیادی، فروش خدمات حمل و نقلی شهری، پرداخت قبوض، فروش بلیت هواپیما، هتل و حوزه‌های گردشگری را دارا است و با ارائه این خدمات کمک به صرفه جویی قابل توجه ای در مصرف کاغذ کشور کرده است.

مدیرعامل آسان پرداخت با اشاره به اقدامات موثر شرکت در حوزه پرداخت گفت: این مجموعه با گسترش و پیشگامی در حوزه حوزه جابه جایی پول به صورت کارت به کارت، ارائه خدمات دایرکت دبیت، ارائه خدمات اعتباری در جهت افزایش قدرت خرید مردم، ارائه خدمات درمانی و سلامت دیجیتال تحت اپلیکیشن حال و حضور فعال در حوزه های خیریه اقدامات موثری را انجام داده است.

تصویب ۱۸ ریال سود تقسیمی به‌ ازای هر سهم

به گزارش« عصر بانک» در ادامه دستور کار مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به اسفندماه 1401 با حضور حداکثری سهام‌داران رسمی، ضمن تصویب صورت‌های مالی، با رای اعضا، شرکت‌های سامانه‌های نرم افزاری دنیز1، دنیز 2، دنیز 3، شرکت سامانه‌های فناوری نوین بانک کشاورزی و صندوق رفاه و تامین بانک کشاورزی به عنوان اعضای هیات مدیره آسان پرداخت برای دو سال اتی و با رای اعضا، شرکت ارقام‌نگر آریا و شرکت کاربری‌پارس به ترتیب به عنوان بازرس قانونی و علی‌البدل انتخاب شدند. همچنین در این مجمع روزنامه کثیرالانتشار اطلاعات ، سود نقدی و پاداش هیئت‌مدیره و حق حضور اعضاء تعیین گردید و سود تقسیمی به‌ ازای هر سهم 18 ریال تصویب شد.‎

همچنین حق حضور اعضای غیرموظف هیئت‌مدیره به پیشنهاد هیئت رئیسه مبلغ 5 میلیون تومان بابت حداقل 2 جلسه در ماه به‌صورت ناخالص تصویب شد. علاوه بر این، کمک‌های بلاعوض در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در سال 1401 معادل 6 میلیارد تومان تصویب شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.