بازدید مدیرعامل بانک صادرات ایران از هلدینگ صاد

هلدینگ فن­‌آوری و نوآوری بانک صادرات ایران (صاد)، دوم مردادماه 1402 میزبان مدیرعامل بانک صادرات ایران بود.
این دیدار با حضور سید ضیا ایمانی مدیرعامل و هادی آقابابایی معاون سرمایه‌گذاری بانک صادرات ایران، علی حکیم جوادی، مدیرعامل هلدینگ فن­ آوری و نوآوری صاد و اعضای هیات مدیره­ این هلدینگ و نیز مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه­ هلدینگ صاد – پرداخت الکترونیک سپهر، فناوری و راه­‌حل‌های هوشمند سپهر، داده‌پردازی خوارزمی، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، گسترش انفورماتیک ایران و شمین فناوری‌های نوین صاد- برگزار شد.
این دیدار با ارائه و بررسی دستاوردهای هلدینگ و شرکت‌های زیرمجموعه­ آن در یک‌ سال گذشته آغاز شد و در ادامه علی حکیم جوادی، به ماموریت­‌های اصلی این هلدینگ به عنوان بازوی فکری، مشاوره­‌ای و اجرایی در حوزه­ فناوری اطلاعات و هم­چنین توسعه‌ی کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات اشاره کرد.
بانک صادرات ایران

 

هم‌چنین، مدیرعامل هلدینگ صاد ضمن تشریح استراتژی­‌های بایسته برای نیل به اهداف عالی بانک صادرات ایران در حوزه‌ تحول دیجیتال، نیازمندی­‌ها و چالش­‌های پیش‌ِ رو در این راه را نیز برشمرد.
پس از این جلسه، سید ضیا ایمانی از ساختمان صاد و شرکت‌های مستقر در آن بازدید کرد و در پایان نیز در جلسه­ هیات مدیره­ هلدینگ فن‌آوری و نوآوری صاد حضور بهم رسانید.
بانک صادرات ایران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.