تولیدات متنوع نرم افزاری، عامل برگزیدگی ایران کیش

مجموعه ای از فعالیت های شرکت کارت اعتباری ایران کیش در حوزه نرم افزاری، این شرکت را درمیان 10 تولید کننده برتر نرم افزار کشور قرار داد.

بهزاد علیپور، معاون فناوری اطلاعات ایران کیش با اشاره به انتخاب این شرکت به عنوان تولید کننده برتر نرم افزار کشور در روزگرامیداشت صنعت و معدن گفت: مجموعه ای از فعالیت های ایران کیش در حوزه نرم افزارباعث کسب این عنوان شد. یکی از این حوزه ها ، تولید نرم افزارهای دستگاه های کارتخوان به صورت داخلی و بومی است. نرم افزارهایی مانند سوییچ ارزش افزوده، TMS ، MRS ،MMS  و سامانه هایی مانند BI  از سایر نرم افزارهایی هستند که ایران کیش آن ها را بومی سازی و تولید کرده است. چه در زمینه تولید نرم افزار، چه در زمینه پایگاه داده و پلتفرم های هوش تجاری، زیر ساخت های خیلی خوبی را برای مشتریان فراهم کردیم.

وی تاکید کرد: به غیرازاین موارد از سوی این شرکت چند سال است که فعالیت های خیلی جدی در زمینه های تولید نرم افزارهای بانکی، خدمات بانکی غیر حضوری، نئو بانک و سرویس های بانکی صورت گرفته است.

علیپور گفت: یکی از اقدامات، محصول آسان خرید بانک تجارت بود. آسان خرید پلتفرم شاخص و یکتایی است. بدون اینکه نیاز به دریافت تسهیلات داشته باشید می توانید با اعتباری که می گیرید خریدتان را به صورت اقساط انجام دهید. با توجه به این تجربه موفق، این موضوع بسط داده شد و شرکت ما سامانه  SCF را طراحی کرد که مدیریت زنجیره تامین مالی بود، درعین حال محصول داروپرداخت درحوزه خرید اعتباری داروخانه ها ارائه شد که مدیریت اعتبار B2B است. محصول صنعت یار را هم ارائه کردیم و اخیرا هم محصول تی بی پلاس ایران کیش و بانک تجارت رونمایی شد،هنوزهم کارهای توسعه ای آن ادامه دارد و به زودی در صنایع مختلف به کار گرفته خواهد شد.

معاون فناوری اطلاعات ایران کیش افزود: پیش ازاین هم نرم افزار زمرد را به بانک تجارت ارائه دادیم که افتتاح حساب، پرداخت تسهیلات و تمامی خدماتی که در شعبه دریافت می کنید را به صورت غیر حضوری آماده می کرد، همه این ها توسط تیم داخلی ایران کیش تهیه شده است. بنابراین تیم ایران کیش قادر به تولید نرم افزار های گوناگونی است که همگی اجرایی و عملیاتی است و در شبکه بانکی و پرداخت استفاده می شود. در میان شرکت های پرداخت جزو اولین شرکت هایی بودیم که در تولید نرم افزار کار میکرد.

لازم به ذکر است که 10 تولید کننده نرم افزار برتر کشور در روز گرامیداشت صنعت و معدن معرفی شدند که ایران کیش یکی از آن ها بود. مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن با حضور رئیس جمهور، وزیر صمت، معاونان و سایر مقامات به همراه صنعت‌گران کشور برگزار شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.