برگزاری دوره آموزشی تست و تضمین کیفیت نرم‌افزار (QA) با همراهی مدرسه داتین

کاریار با همراهی و حمایت مدرسه داتین، دوره آموزشی تست و تضمین کیفیت نرم‌افزار (QA) را ویژه افراد مستعد و علاقه‌مند ساکن مناطق کم برخوردار برگزار می‌کند.

این دوره آموزشی که برای اولین بار با حمایت و همراهی مدرسه داتین برگزار می‌شود، از بخش‌هایی همچون آموزش تخصصی، آموزش مهارت‌های نرم و کارگاه جانبی تشکیل شده است. مدرسه داتین متشکل از تعدادی فرصت شغلی در سطح کار‌آموزی است و فرصتی برای ورود به بازار کار به شمار می‌آید. دوره آموزشی تست و تضمین کیفیت نرم‌افزار (QA) نیز در همکاری با این مدرسه شکل گرفته و دوره‌ای کاربردی خواهد بود که در آن افراد با مفاهیم و تکنیک‌های اولیه تست نرم‌افزار آشنا و برای بازار کار آماده می‌شوند.

همچنین در پایان دوره به پنج نفر برتر این شانس داده می‌شود تا وارد فرایند مصاحبه و ارزیابی فنی مدرسه داتین شوند و درصورت موفقیت در این ارزیابی، برای شروع کارآموزی جذب شرکت داتین شوند.

طول دوره آموزشی تست و تضمین کیفیت نرم‌افزار ۵۰ ساعت در نظر گرفته شده که شامل برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های تخصصی به همراه آموزش‌های عمومی همچون آموزش مهارت‌های نرم برای حضور در فضای کار است و از ۵ شهریور ماه به‌صورت دو روز در هفته از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ آنلاین برگزار می‌شود و در هفته چهارم آبان ماه به پایان می‌رسد.

فاطمه فخرآور، برنامه‌نویس تحقیق و توسعه داتین و پگاه فدوی، کارشناس ارشد تست و تضمین کیفیت نرم‌افزار (QA) از مدرسان این دوره تخصصی هستند و قرار است در قالب کلاس آموزشی و کارگاه‌های جانبی اصول اولیه تست نرم‌افزار، انواع تست و Test Case را آموزش دهند. مدرسان از افراد باسابقه در بخش تضمین کیفیت نرم‌افزار هستند. همچنین آرش ولدخانی، مدیر پایش خدمات مانیتورینگ داده داتین در این دوره، با آموزش‌های مهارت نرم از جمله مدیریت تعارض، ارتباط موثر، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی، همراه مهارت‌آموزان کاریار خواهد بود.

ظرفیت دوره ۲۵ نفر و از آنجایی که هدف کاریار توانمندکردن افراد مستعد و مشتاق از مناطق کم‌برخوردار است، پروسه غربالگری برای شرکت در دوره در نظر گرفته‌ شده است.

برای ثبت‌نام در این دوره آموزشی تا تاریخ ۲۰  مرداد ۱۴۰۲ فرصت وجود دارد که می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

https://reg.kaaryar.ir/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.