رونمایی از سرویس جدید بیمه‌ای توسط مجموعه همراه کارت و آبانک

در راستای ارایه خدمات به مشتریان (B2C) در حوزه بیمه توسط مجموعه آبانک و همراه کارت، اولین سرویس با عنوان ارزیابی ریسک راننده رونمایی شد.

طی مراسمی که روز دوشنبه مورخ ۱۶ مرداد ماه در نمایشگاه آخرین دستاوردهای بیمه و باحضور روح الله دهقانی فیروز آبادی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ،مهدی صفاری نیا، رئیس پارک فناوری پردیس، مجید بهزادپور، رئیس کل بیمه مرکزی و میثم عسگری مدیرعامل سنحاب، مسعود وکیلی نیا مدیرعامل هلدینگ ارتباط فردا و مدیران عامل شرکت‌های فعال در حوزه نوآوری در پارک فناوری پردیس برگزار شد، از از سرویس جدید بیمه‌ای توسط مجموعه همراه کارت و آبانک توسط مجموعه همراه کارت و آبانک رونمایی شد.

این سرویس جدید بیمه‌ای در راستای ارایه خدمات به مشتریان (B2C) در حوزه بیمه توسط مجموعه آبانک و همراه کارت، اولین سرویس با عنوان ارزیابی ریسک راننده است که بزودی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، مدیران عامل دو شرکت ارتباط فردا و شرکت سامانه نگار حامی بیمه (سنحاب) چندی پیش در زمینه مشارکت در رویدادهای مختلف با موضوع مشترک فناوری‌های بانکی و بیمه، به‌کارگیری سرویس‌های API بانکداری و بیمه در راستای دستیابی به بیمه‌گری، بانکداری باز و حرکت به سمت یکپارچه‌سازی سرویس‌های بانکی و بیمه تفاهمنامه همکاری امضا کرده بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.