ایران کیش پاسخگوی برتر نیاز نرم افزاری

فرزاد اسماعیل زاده مدیرکل دفتر صنایع نرم افزار وزارت صمت: یکی از مهمترین شاخصه های شرکت کارت اعتباری ایران کیش در کشور، تولید نرم افزارهای تخصصی تراکنشی است.

فرزاد اسماعیل زاده مدیرکل دفتر صنایع نرم افزار وزارت صمت ضمن بیان این مطلب، با اشاره به نمونه خواندن رشد تولید نرم افزاری ایران کیش و جذب آمار نیروی انسانی این شرکت گفت: انتخاب ایران کیش به عنوان یکی از ده تولید کننده برترنرم افزار کشور براساس شاخص های متعددی صورت گرفت که یکی از مهمترین آن ها تولید برتر این شرکت در زمینه نرم افزارهای تخصصی تراکنشی است که نیاز کشور را پاسخ میدهد.

وی افزود: این انتخاب کار ایران کیش را سخت تر می کند چرا که باید همچنان رشد تولید نرم افزاری را حفظ کند.

مدیر کل دفتر صنایع نرم افزار وزارت صمت با تاکید براینکه انتخاب صنایع برتر دراین وزارت خانه در 24 رشته تخصصی صورت می گیرد که یکی از آن ها دربخش نرم افزار است گفت: شرکت های نرم افزاری باید بتوانند از نظر نیروی انسانی خود را حفظ و سپس تقویت کنند. یکی از موارد مهم در شرکت های نرم افزاری، نگهداشت نیروی انسانی و جلوگیری از مهاجرت آن هابه خارج از کشور است. شرکت هایی هستند که در آینده نیروهای خود را کاهش و یا از دست میدهند و این امر مشکل ایجاد می کند. شرکت های نرم افزاری هرچه بیشتر نیروی انسانی را افزایش بدهند و همینطور نرم افزارهایی که در کشور مورد نیاز است را تولید کنند وابستگی را کمتر خواهند کرد.

اسماعیل زاده افزود: در صنعت نرم افزار 95 درصد تولیداتی که صنایع ما استفاده می کنند تولیدات داخلی است و 35 هزار نیروی متخصص داریم.

گفتنی است اسماعیل زاده در مراسمی که با حضور علیرضا موسوی مدیرعامل ایران کیش و معاونین این شرکت برگزار شد از ایران کیش به دلیل برگزیده شدن به عنوان 10 تولید کننده کننده برتر نرم افزار کشور قدردانی کرد.

نیاز نرم افزاری

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.