میزان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی به بازنشستگان از سوی بانک رفاه کارگران


Warning: Undefined variable $custom_content in /home/asreba/public_html/wp-content/themes/AsreBank/functions.php on line 24
در آستانه شصت و سومین سالگرد تاسیس بانک رفاه کارگران در روز شنبه 21 مرداد ماه، علی‌اصغر بیات و محمد اسدی، دبیر و رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در راس هیئتی از مدیران این کانون با حضور در دفتر مدیرعامل بانک رفاه کارگران ضمن تبریک پیشاپیش سالروز تاسیس این بانک، از خدمات و حمایت‌های آن از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قدردانی کردند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در نشست مشترک با دبیر و رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی و هیئت همراه گفت: بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی صاحبان اصلی بانک رفاه کارگران هستند و موظف هستیم خدمات مناسبی را در اختیار آنان قرار دهیم.

اسماعیل للـه‌گانی به مرحله اول پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان (مستمری‌بگیران) تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در سال جاری اشاره کرد و از پرداخت 40 هزار فقره تسهیلات در این مرحله خبر داد و گفت: ثبت‌نام بازنشستگان (مستمری‌بگیران) متقاضی دریافت تسهیلات از طریق سهمیه‌های اعلامی از سوی سازمان تامین اجتماعی به مبادی ذیربط از جمله کانون‌های بازنشستگی استانی و عالی انجام شد و با معرفی متقاضیان واجد شرایط به بانک رفاه کارگران، فرایند پرداخت این تسهیلات در خرداد ماه سال جاری آغاز و طی تیرماه به حساب متقاضیان واریز شد.

وی افزود: همواره در پرداخت تسهیلات به بازنشستگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی پیشنهاد اصلی ما این بوده است که این تسهیلات با محوریت کانون‌های بازنشستگی پرداخت شود.

للـه‌گانی به امکان اصلاح فرایند اتصال پذیرندگان در سامانه بتا اشاره کرد و گفت: این امکان وجود دارد که اتصال فروشگاه‌های متقاضی به این سامانه را به تایید کانون عالی بازنشستگان منوط کنیم. در حال حاضر آمادگی داریم هر فروشگاهی که بازنشستگان از عملکرد آن رضایت ندارند را از این سامانه حذف و به جای آن فروشگاه‌های مورد تایید آنان را اضافه کنیم.

وی به طرح امید رفاه اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم در هماهنگی با کانون عالی بازنشستگان فرایند اعطای تسهیلات از طریق این طرح را اصلاح کنیم و در صورت امکان پرداخت تسهیلات را از حالت قرعه‌کشی به حالت نوبت‌دهی تغییر دهیم.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پایان به خدمات گردشگری شرکت راژان گستر رفاه از شرکت‌های زیرمجموعه این بانک اشاره کرد و گفت: خدمات این شرکت بسیار گسترده است و این امکان وجود دارد تا این خدمات را به سمت بازنشستگان عضو کانون سوق دهیم تا آنان نیز بتوانند به نحو مقتضی استفاده کنند.

شایان ذکر است، مهندس بیات و دکتر اسدی دبیر و رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی نیز طی سخنانی در این نشست با اشاره به توسعه حمایت‌های بانک رفاه کارگران از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در سال‌های اخیر، ضمن قدردانی از این حمایت‌ها بر ضرورت توسعه همکاری‌های متقابل بانک رفاه و این کانون تاکید کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.