تصویب صورت های مالی ۱۴۰۱ بانک توسعه صادرات ایران

صورت‌های مالی دوره منتهی به پایان سال مالی ۱۴۰۱ بانک توسعه صادرات ایران در مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک به تصویب رسید.

مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک با حضور محمد جواد شریف زاده معاون بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان رییس مجمع، سایر اعضاء، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران، برگزار شد.

افشین خانی مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران، در این جلسه با اشاره به درخواست بانک توسعه صادرات ایران مبنی بر افزایش سرمایه، گفت: یقین دارم بانک توسعه صادرات ایران با افزایش سرمایه جدید و متنوع سازی خدمات، نقش موثرتری را در تحقق اهداف کلان اقتصاد کشور ایفاء خواهد کرد.

در این مجمع همچنین شریف ‌زاده معاون بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد: راهکارهای جدیدی برای تامین مالی بیشتر به منظور پرداخت تسهیلات به صادرات غیرنفتی اتخاذ شود و همچنین درآمدهای کارمزدی بانک از طریق گسترش و تسهیل کسب و کار تجاری افزایش یابد.

در ادامه، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، عملکرد دوره مالی منتهی به پایان سال ۱۴۰۱ بانک توسعه صادرات ایران قرائت شد و بر اساس این گزارش، صورت های مالی و عملکرد بانک توسعه صادرات ایران برای سال مالی منتهی ۲۹ اسفند۱۴۰۱ مورد تایید قرار گرفت.

این گزارش می افزاید: تعیین شاخص مستقل برای ارزیابی عملکرد و تنظیم گری بانک های توسعه ای، اتخاذ تدابیر جدید برای تامین مالی تولیدات صادرات محور، کوتاه شدن فرایند ارایه خدمات و تسهیلات به فعالان اقتصادی و تحقق بانکداری دیجیتال در بانک ها از موارد مطروحه بوده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.