خدمات جدید اپلکیشن باران بانک کشاورزی

آیا با خدمات جدید اپلیکیشن باران بانک کشاورزی مثل مدیریت تسهیلات و ضمانت نامه ها، پرداخت اقساط تسهیلات، انسداد کارت و ... آشنایی دارید؟

حتماً برای شما هم اتفاق افتاده که برای استفاده از خدمات بانک کشاورزی در ساعات اداری، در ترافیک بمانید، بصورت حضوری به شعبه مراجعه کنید و در صف منتظر بمانید تا خدمت خود را دریافت کنید.

اپلیکیشن باران توسط بانک کشاورزی ارائه شده تا همه این مراحل سخت برای دسترسی به خدمات بانکی سهل شود تا مشتری تجربه کاربری سریع، ساده و امنی را تجربه کند.

اپلیکیشن باران بانک کشاورزی جهت ارائه خدمات بانکداری دیجیتال به صورت غیرحضوری و 7*24 توسعه داده شده است تا مشتریان از حضور فیزیکی در شعب بی نیاز شوند.

اپلیکیشن باران که با خدماتی نظیر احراز هویت و افتتاح حساب غیرحضوری، دریافت تسهیلات غیرحضوری، انتقال وجه هوشمند(حسابی، کارتی، پایا، ساتنا و پل)، موجودی و صورتحساب، همزمان با نودمین سالگرد تاسیس بانک کشاورزی رونمایی شده بود، 11 قابلیت کاربردی جدید را در نسخه جدید به خدمات خود اضافه کرده است.

قابلیت ها و خدمات جدید اپلیکیشن باران بانک کشاورزی شامل مدیریت تسهیلات و ضمانت نامه ها، پرداخت اقساط تسهیلات، استعلام و پرداخت قبوض (قبوض موبایل، تلفن، برق و گاز)، خدمات رمز پویا (استعلام، فعالسازی، غیرفعالسازی و رفع انسداد)، انسداد کارت، ذخیره و بازیابی داده های پرکاربرد، استعلام پایا و ساتنا، تاریخچه عملیات، گزارش پرداخت، افزودن و حذف حساب و کارت و ارتقا سطح کاربر به سطح 2 به منظور افزایش سقف تراکنش ها (قبل و بعد از لاگین) است.

مشتریان می توانند برای دریافت نسخه جدید اپلیکیشن باران بانک کشاورزی،  به آدرس های زیر مراجعه فرمایند:

https://baran.bki.ir برای دریافت نسخه وب اپلیکیشن (PWA)

https://bkidownload.ir/mb/baran.apk برای دریافت نسخه سیستم عامل اندروید

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.