تندیس سیمین کیفیت، در دستان ارتباط فردا

هفتمین همایش ملی کیفیت در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

«هفتمین همایش ملی کیفیت» با رویکرد نقش کیفیت فراگیر در جلب رضایت حداکثری مشتریان، با هدف بهبود و توسعه مستمر کیفیت در فرآیندهای سازمانی و شناسایی واحدهای پیشرو و متعهد به کیفیت در صنایع داخلی و استراتژیک را با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان غذا و دارو، سازمان مدیریت صنعتی ایران و حمایت نهادهای متولی با حضور مقامات عالی و مسئولین کشور در تاریخ 7 شهریور 1402 برگزار شد.

شرکت ارتباط فردا پس از طی فرآیند ارزیابی که با شاخص‌های شش‌گانه مدیریت و رهبری سازمان، مشتری‌مداری، طراحی و ارائه محصولات و خدمات، منابع و زیرساخت‌ها، مدیریت سرمایه انسانی و مدیریت کیفیت جامع صورت گرفت، موفق به دریافت «رتبه سیمین» هفتمین همایش ملی کیفیت شد.

این رویداد با تجربه موفق در شش دوره گذشته با استقبال بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی و خدماتی کشور در صنایع مختلف به تحلیل رویکردهای نوین استانداردسازی، بررسی و تبیین روش‌های دستیابی به محصولات و خدمات درجه یک، نقش کیفیت در ارتقاء سطح بهره‌وری سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، نقش رقابت‌پذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایتمندی مشتری پرداخته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.