مگابانک ملت چیست؟

مگابانک ملت یک اپلیکیشن بانکی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی است که پیش از این با نام بانک پلاس منتشر شده بود و حالا با ارائه خدمات کاربردی جدید و همچنین طراحی به روز در دسترس عموم مردم می‌باشد و قرار است در آینده به پلتفرمی برای ارائه همه خدمات بانکی و غیربانکی تبدیل شود.

حتماً تبلیغات مگابانک ملت را در خیابان‌ها و بزرگراه‌ها دیده‌اید. اما آیا می‌دانید مگابانک چیست؟ در سال‌های نه چندان دور، رقابت بانک‌ها متمرکز بر توسعه کمی وکیفی شعب فیزیکی بود. هر بانکی می‌کوشید با افزایش تعداد شعب خود، سطح بیشتری از شهر را پوشش دهد و منابع بیشتری از مشتریان را جمع‌آوری کند و با ارائه خدمات حضوری گسترده‌تر موجب افزایش دسترسی پذیری و رضایت مشتریان شود.

با توسعه اینترنت همراه، گوشی‌های هوشمند و فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی همه چیز تغییر کرد. دیگر به شعب فیزیکی به محلی برای رقابت و برنده شدن بانک‌ نگاه نمی‌شد، بلکه شعب فیزیکی بانک، محلی هزینه بر بود که باید تاجای ممکن آنها کاهش داده می‌شدند.

اما جای شعب فیزیکی بانک را چه چیزی پر می‌کند؟ با تمایل روزافزون مردم به استفاده از گوشی‌های هوشمند، اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی، جای شعب بانکی را اپلیکیشن‌های مالی و بانکی گرفتند.

حالا مشتریان از بانک‌ها توقع دارند گوشی هوشمند را به شعبه بانکی تبدیل کنند تا از رفت و آمد در ساعت اداری کاسته شود و بتوان بصورت غیرحضوری در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز به خدمات متنوع بانکی  دسترسی پیدا کرد.

محیطی برای ارائه خدمات بانکی به همراه گفتگو با دوستان

مگابانک یکی از جدیدترین این اپلکیشن‌ها است  که توسط بانک ملت در اختیار مشتریان قرار گرفته است. مگابانک ملت اپلیکیشنی مبتنی بر بانکداری شبکه‌های اجتماعی است.

بانکداری مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی، مدلی جدید از بانکداری است که از طریق آن مشتریان بانک می‌توانند به صورت همزمان از خدمات بانکی و ارتباط با دوستان در یک فضا استفاده کنند.

خدمات مگابانک

بنابراین جدا از خدمات پولی و مالی، یکی از خدمات متمایز مگابانک ملت، خدمات پیامرسانی است که در همین رابطه امکان گفتگوی دو نفره، گفتگوی گروهی و مدیریت گروه، سرویس ارسال اعلان، سرویس مدیریت مخاطبین، سرویس مدیریت کاربران، سرویس اشتراک فایل، سرویس مدیریت پیام‌های آفلاین و … وجود دارد.

مگابانک ملت

جدا از سرویس جذاب گفتگو، در حال حاضر در این اپلیکیشن باشگاه مشتریان بانک ملت با تخفیف‌های متنوع خدمات مختلف وجود دارد.  همچنین باید به خدماتی مثل امکان سفارش کارت بانکی جدید از طریق مگابانک، انتقال پول از حساب، کارت، یا کیف پول، پرداخت قبوض، خرید شارژ، مدیریت اقساط، نوبت دهی، گردش حساب، دعوت از دوستان، افتتاح حساب، خرید بسته اینترنتی،  سرمایه‌گذاری در تامین سرمایه بانک ملت از طریق فراسود ملت، مدیریت چک، پرداخت عوارض آزادراهی، پرداخت دنگی و غیرفعال سازی کارت اشاره کرد.

شما می‌توانید مگابانک را در نسخه اندروید و IOS  در فروشگاه‌های مختلف اپلیکیشن دانلود کنید. همچنی برای اطلاعات بیشتر نسبت به خدمات مگابانک با مرکز ارتباط ملت به شماره تهران ۱‍۵۵۶ و شهرستان ۸۲۴۸۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید یا به صفحه مگابانک به آدرس https://megabank.bankmellat.ir/ مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.