مدرسه داتین بوت‌کمپ آموزشی دوره برنامه‌نویسی دات‌نت برگزار می‌کند

مدرسه داتین، بوت‌کمپ دات‌نت را با هدف آمادگی فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط با فناوری اطلاعات برای ورود به حوزه برنامه‌نویسی به‌صورت رایگان برگزار می‌کند.

بوت‌کمپ آموزشی برنامه‌نویسی دات‌نت از ۱۳ مهرماه سال جاری آغاز می‌شود. شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی علاوه‌بر آشنایی با مفاهیم و تکنولوژی‌های متعدد در حوزه برنامه‌نویسی با نیازمندی‌های کسب‌وکاری و چگونگی پیاده‌سازی آنها نیز آشنا می‌شوند تا بتوانند زودتر جذب بازار کار شوند. همچنین، پس از پایان دوره، افراد مستعد و مشتاق این دوره می‌توانند فعالیت خود را در شرکت داتین آغاز کنند.

این بوت‌کمپ با آموزش مفاهیم دیتابیس شروع می‌شود و شرکت‌کنندگان با تحلیل، طراحی و پیاده‌سازی دیتابیس‌ها آشنا می‌شوند. همچنین در کنار ایجاد دیتابیس‌هایی مورد نیاز با نرم‌افزار SQL Server، سیستم عملیاتی دلخواه خود را  ابتدا پیاده‌سازی و سپس تحلیل و طراحی خواهند کرد. آموزش کوئری‌نویسی و زبان T-SQL به‌صورت حرفه‌ای بخش دیگری از سرفصل‌های این دوره است.

بخش دیگر این بوت کمپ آموزشی به ایجاد فضایی برای آشنایی با  زبان برنامه‌نویسی C# اختصاص دارد و در این مسیر افراد با استفاده از تجربیات منتور دوره، مسیر تبدیل شدن به یک برنامه‌نویس حرفه‌ای می آموزند. یادگیری و درک مفاهیم شی‌گرایی و مفاهیم طراحی وب برای برنامه‌نویسان، از دیگر سرفصل‌های آموزشی در این دوره است و در پایان نیز این فرصت به شرکت‌کنندگان بوت‌کمپ داده می‌شود تا نتیجه فعالیت‌های خود را در قالب یک محصول نرم‌افزاری ارائه دهند.

ثبت‌نام این دوره که ظرفیت آن ۳۰ نفر است مخصوص افرادی است که ۲۲ تا ۳۰ سال سن دارند. آنها می‌توانند از ۱۱ الی ۲۰ شهریورماه و از طریق ارسال رزومه به ایمیل مدرسه داتین (SCHOOL@DOTIN.IR) آمادگی خود را برای حضور در دوره اعلام کنند. رزومه‌های ارسالی توسط کارشناسان تیم جذب و استخدام و تیم‌های فنی در داتین بررسی می‌شوند و نتیجه بررسی در صورت پذیرش یا عدم پذیرش فرد از طریق ایمیل درج‌شده در رزومه اعلام می‌شود.

بوت‌کمپ آموزشی دوره برنامه‌نویسی دات‌نت از ۱۳ مهرماه سال ۱۴۰۲ به مدت پنج ماه در دو جلسه پنج ساعته حضوری و آنلاین برگزار می‌شود و در پایان کارآموزان مستعد در این حوزه، برای جذب در گروه‌های مرتبط شرکت داتین دعوت به همکاری می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.