به پرداخت ملت در قله گزارش مرداد ماه شاپرک

به پرداخت ملت در گزارش مرداد ماه شاپرک مانند ماه‌های قبل در بسیاری از شاخص‌ها بالاترین سهم‌ها را به دست آورده است.  

گزارش اقتصاد شرکت شاپرک سال‌هاست به صورت مرتب و ماهیانه منتشر می‌شود. یکی از بزرگترین شرکت‌های  پرداخت ایران و خاورمیانه یعنی به پرداخت ملت در اکثر شاخص‌های این گزارش جزء بهترین‌ها است.

در گزارش پیش رو نگاهی انداختیم به عملکرد به پرداخت ملت در گزارش مرداد ماه 1402 شاپرک.

در گزارش مرداد ماه شاپرک، در شاخص سهم مبلغی، شرکت “به پرداخت ملت” با اختصاص سهم 20.94 درصدی از مبلغ تراکنش ها، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

در این ماه همچنین شرکت “به پرداخت ملت ” با پوشش 18.82 درصدی از مبالغ بازار کارتخوان فروشگاهی، بالاترین سهم را در اختیار خود دارد. همچنین این شرکت در مرداد ماه از مبالغ ابزار پذیرش اینترنتی و موبایلی نیز به ترتیب با پوشش 30.53 و 44.98  درصدی دارای بالاترین سهم می باشد.

در مرداد ماه شرکت “به پرداخت ملت” با پوشش 21.04 درصد از بازار تراکنش‌های خرید، بالاترین دارندهیسهم مبلغی تراکنش های مذکور محسوب می‌گردد.

علاوه بر این در بازار ابزار پذیرش موبایلی شرکت “به پرداخت ملت” همچنان بخش عظیمی از سهم بازار ابزارهای موبایلی فعال سیستمی را با رقمی معادل با 95.37 درصد در اختیار دارد.

در مرداد ماه شرکت به پرداخت ملت به رقمی بالاتر از یک در شاخص اثربخشی مبلغ کارتخوان‌های فروشگاهی تراکنش داردست یافت. دارا بودن عدد بالاتر از یک در شاخص اثربخشی مبلغ به این معناست که جذب مجموع مبلغ تراکنش‌های این شرکت  بر روی کارتخوان‌ها بیشتر از سهم تعداد کارتخوان‌هایشان از کل کارتخوان های کشور بوده است.

همچنین شرکت “به پرداخت ملت” در تمام استان‌ها، دارای شاخص اثربخشی مبلغی کارتخوان فروشگاهی بالاتر از یک بوده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.