پایان شهریور ماه آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب‌های قرض‌الحسنه نیک‌آفرین

آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک کارآفرین پایان شهریور ماه سال۱۴۰۲ اعلام شد.

اسمعیل برزنونی، مدیر بانکداری تجاری و شخصی با تأکید بر این که بانک کارآفرین همزمان با بیست و چهارمین سالگرد تاسیس بانک سومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک را برگزار می کند، گفت: سپرده گذاران برای شرکت در سومین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک فقط تا پایان شهریورماه فرصت دارند.

وی ادامه داد: حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک کارآفرین یک میلیون ریال است و به ازای هر یک میلیون ریال در پایان هر روز یک امتیاز برای صاحب حساب منظور می‌شود.

به گفته مدیر بانکداری تجاری و شخصی جوایز سومین دوره قرعه کشی نیک آفرین به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد بانک و به‌پاس قدردانی از سپرده‌گذاران نیک‌اندیش این بانک، تعیین شده است و به این ترتیب به برندگان به‌ قید قرعه ۲۴ جایزه یک میلیاردریالی،۲۴ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی،۱۲۴ جایزه ۱۰۰میلیون ریالی و ۲۲۴ جایزه ۱۰ میلیون ریالی و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر اهدا خواهد شد.

برزنونی ادامه داد: همچنین طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، از هر ۱۰ نفر واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی، یک نفر برنده یکی از جوایز ارزنده بانک کارآفرین خواهد بود.امتیاز کسب‌شده توسط دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه نیک آفرین از اول مهر ماه ۱۴۰۱(پایان دوره نخست جشنواره) تا پایان ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲مبنای شرکت در قرعه‌کشی خواهد بود.

مدیر بانکداری تجاری و شخصی تأکید کرد: سپرده گذاران از یک سو با شرکت در این قرعه کشی امکان بهره مندی از جوایز ارزنده جشنواره و طرح های تسهیلاتی بسیار جذاب “امیدآفرین” و “نیک آفرین پلاس” را خواهند داشت و از سوی دیگر بانک را در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی نظیر تجهیز و نوسازی مدارس، کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان، کمک به ازدواج زوجین و سایر امور، یاری می کنند.

برزنونی در پایان ضمن قدردانی از همراهی مشتریان بانک در این امر خیر اعلام کرد با توجه به فرصت اندک باقیمانده تا پایان شهریور ماه، متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک کارآفرین در سراسر کشور و یا از طریق پلتفرم دیجیتال (HIBANK) و به صورت غیر حضوری نسبت به افتتاح حساب نیک آفرین و یا تکمیل موجودی خود اقدام نمایند تا از امکان شرکت در قرعه کشی و بهره مندی از جوایز ارزشمند این دوره از جشنواره استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.