ارائه پروژه‌های دانشگاهی به صنایع و سرمایه‌گذاران با حمایت دیجی پی

شانزدهمین رویداد روز پروژه با حمایت دیجی‌پی در دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، برگزار شد.

این رویداد که به همت شورای آموزش این دانشکده برگزار می‌شود، سازوکاری برای تعریف، انجام و ارزیابی مناسب‌­تر پروژه­‌های کارشناسی به همراه ایجاد فرصت برای دیده شدن دستاوردهای دانشجویان توسط جامعه، سرمایه‌‌گذاران، کارآفرینان و صنایع محتلف است.

 

در این رویداد پروژه‌های برگزیده کارشناسی در رشته‌های برق و کامپیوتر با موضوعات مختلف از به خدمت گرفتن هوش مصنوعی در صنعت، پزشکی و روان‌پزشکی گرفته تا دفع آفات کشاورزی به کمک میدان مغناطیسی، در معرض دید بازدیدکنندگان از صنایع مختلف، استادان دانشگاه و سایر مراجع علمی و فنی قرار گرفت.

پروژه­‌های کارشناسی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر در سطح بسیار بالایی انجام می‌شود. اما، دستاورد پروژه‌‌ها آن‌طور که شایسته است توسط صنایع، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان، دیده نمی‌شود.

تجربه ارایه دستاورها با هدف جلب همکاری صنعتی و اقتصادی و معرفی توان‌مندی­‌های دانشجویان به عنوان نیروهای متخصصی که در شرف ورود به بازار کار هستند، نیز از دیگر مزایای برگزاری این رویداد است. این رویداد همچنین با ایجاد فضای تشویقی و رقابت علمی-فنی در میان دانشجویان به افزایش پویایی و ارتقای روزافزون کیفیت پروژه‌های کارشناسی کمک می‌کند.

دیجی‌پی، با هدف تقویت ارتباط صنعت و نهادهای علمی و دانشگاهی و با در نظر قرار دادن مسئولیت‌های اجتماعی خود به عنوان حامی اصلی از این رویداد علمی حمایت کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.