از برگزیدگان چالش هوش مصنوعی بهسازان فردا تقدیر شد

برندگان چالش هوش مصنوعی «تشخیص مقصود کاربران» مشخص شدند.

مرکز نوآوری هلدینگ گروه بهسازان فردا، به‌منظور شناسایی و حمایت از ایده‌های نوآورانه و خلاقانه، چالش هوش مصنوعی با عنوان مسابقه «تشخیص مقصود کاربران» را در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ برگزار کرد.

محمد صبحی و علیرضا مازوچی به صورت گروهی رتبه اول، طیب پورابراهیم جایگاه دوم و مهدی دهقانی مقام سوم این مسابقه را کسب کردند.

شرکت کنندگان در این مسابقه، می‌بایست از میان جملات پرسیده شده توسط کاربران Intent آنها را تشخیص داده، در 4 عمل کارت‌به‌کارت، پایا، پرداخت قبض و موجودی حساب استخراج کرده و هر کلمه از پیام کاربران را در دسته‌بندی‌های مشخصی طبقه‌بندی می‌کردند.

در این مسابقه که با هدف تشخیص مقصود کاربران، کشف و شناسایی شبکه و توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها برای تیم‌سازی در حوزه هوش مصنوعی برگزار شد، علاقه‌مندان به هوش مصنوعی اعم از دانشجویان، توسعه‌دهندگان و … که مایل به محک زدن توانمندی‌های خود و همکاری با مجموعه‌ بزرگ هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ملت بودند، حضور داشتند.

گفتنی است برگزیدگان این مسابقه علاوه بر دریافت جوایز نقدی، فرصت همکاری در پروژه‌های هوش مصنوعی هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ملت را خواهند داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.