افتتاح حساب بانکی برای کودکان با طرح ” آتی شهر” بانک شهر

در طرح " آتی شهر" بانک شهر امکان سرمایه‌گذاری و افتتاح حساب بانکی برای کودکان از سوی والدین مهیا شده است.

حتماً این موضوع به ذهن شما والدین رسیده است که به جای پول توجیبی به صورت نقدی، برای کودکان خود افتتاح حساب کنید تا ضمن در اختیار گذاشتن مخارج روزمره کودکان و نوجوانان یا همان پول تو جیبی به صورت غیرنقدی و با استفاده از کارت بانکی، موجب آشنایی کودکان خود با سرمایه‌گذاری و افتتاح حساب بانکی شوید و  از مضرات همراه داشتن پول نقد کودکان و نوجوانان مثل گم شدن پول، سرقت و آلودگی اسکناس بکاهید.

طرح “آتی شهر” بانک شهر فرصتی برای رفع این دغدغه و تغییر نگرش‌ها برای جایگزین شدن کارت بانکی به جای پول نقد در مخارج روزمره کودکان و نوجوانان به ویژه در فضای مدرسه است.

بانک شهر همیشه به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در ارائه خدمات متفاوت حضوری و غیرحضوری در ایران شناخته می‌شود که به مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز پایند است.

این بانک همزمان با شروع فصل پاییز و بازگشایی مدارس، در یکی از آخرین اقدامات خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، طرح ” آتی شهر” را آغاز نمود.

در این طرح  که با هدف سرمایه‌گذاری و افتتاح حساب بانکی به نام کودکان از سوی والدین آنان شروع شده است، ایجاد تصویری مثبت از برند بانک شهر در جامعه کودکان و نوجوانان طرح “آتی شهر” (طرح جامع بانکداری کودک و نوجوان) مدنظر است.

بانک شهر در سال جاری برنامه جدی و مستمری به منظور نفوذ در جامعه کودکان و نوجوانان در قالب طرح آتی شهر (افتتاح حساب ویژه برای کودکان و توسعه مزایای جانبی آن به مرور زمان) و طرح آتینو (طراحی اپلیکیشن بانکی، باشگاه مشتریان و وب سایت خاص کودکان و نوجوانان) در دست اقدام دارد.

بانک شهر در گام اول و در قالب اجرای طرح آتی شهر، بسته هایی در اختیار مدارس منتخب تهران (در مرحله اول و به صورت پایلوت) قرار داده شده است که این بسته‌ها علاوه بر اقلام تبلیغاتی، شامل کارت بانکی غیرفعال می باشد که در صورت مراجعه والدین به شعب بانک امکان افتتاح حساب برای فرزند آنان با موجودی اولیه 500.000 ریال از سوی بانک فراهم شده است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.