نمایش 4 محصول آرتین در اولین رویداد سالانه هوش مصنوعی اصفهان

 آرتین، کسب‌و‌کار هوش مصنوعی شرکت توسن‌تکنو با هدف شناسایی و معرفی آخرین دستاوردها و محصولات فناورانه در زمینه هوش مصنوعی در اولین رویداد سالانه هوش مصنوعی اصفهان شرکت کرد.

این رویداد که در بازه زمانی ۶ تا ۹ مهرماه ۱۴۰۲ در هتل عباسی اصفهان برگزار شد، میزبان ۴۹ شرکت در ۱۱ حوزه مختلف با بیش از ۱۳۵ محصول هوش مصنوعی بود. از دیگر اهداف حضور آرتین در این رویداد، ارتباط با متخصصان فناوری، محققان برجسته داخلی و خارجی، اساتید دانشگاه، کارشناسان علاقمند به هوش مصنوعی، صنایع و دیگر فعالان این حوزه بود.

اولین رویداد هوش مصنوعی اصفهان با همت بنیاد نخبگان استان اصفهان، ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک و هم‌چنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

آرتین با معرفی ۴ محصول زیر در رویداد هوش مصنوعی اصفهان شرکت کرد.

  • کنترل کیفیت مرکز تماس آرتین: این محصول به مدیران مرکز تماس امکان می‌دهد عملکرد افراد پاسخگو در مرکز را بهتر نظارت کنند تا علاوه بر کاهش هزینه، رضایت مشتریان سازمان‌ها بالاتر رود و هم‌چنین مدیران، میزان رضایت مشتریان از خدمات و محصولات سازمان خود را بهتر درک کنند.
  • چت‌بات آرتین: چت‌بات دومین محصول معرفی شده در همایش بود که از سال ۱۴۰۱ نزد مشتریان بانکی به‌صورت عملیاتی استفاده شد. این محصول قادر به پاسخ‌گویی پرسش‌های رایج پرسیده شده از مرکز تماس است.
  • پردازش گفتار آرتین: پردازش گفتار، محصول دیگری بود که با استقبال زیاد بازدیدکنندگان مواجه شد. کاربران با استفاده از این محصول، بدون نیاز به تایپ کردن، صرفا با صدای خود مطالب را بیان کرده و راهکار پردازش گفتار آرتین با دقت بالا آن‌ها را به متن تبدیل می‌کند.
  • احراز هویت آنلاین آرتین: احراز هویت آنلاین از طریق چهره آخرین محصولی بود که در این رویداد به نمایش گذاشته شد. این محصول هم با استقبال بالای بازدیدکنندگان و شرکت‌های بزرگ صنعتی مانند اسنوا، فولاد مبارکه و پتروپالایش اصفهان مواجه شد. هم‌چنین مجموعه‌های علمی مانند دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه اصفهان هم از علاقه‌مندان به این راهکار بودند.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد به وب‌سایت رویداد هوش مصنوعی اصفهان مراجعه کنید. هم‌چنین می‌توانید از غرفه مجازی آرتین در این رویداد دیدن کنید.

درباره آرتین

آرتین، کسب‌و‌کار هوش مصنوعی شرکت توسن‌تکنو است که علاوه بر دریافت گواهی دانش‌بنیان، موفق به دریافت گواهی امنیتی روی پلتفرم هوش مصنوعی خود نیز شده است. محصولات هوش مصنوعی آرتین، سطح دقت و کیفیت سازمان‌ها را ارتقا می‌دهد و باعث افزایش رضایت مشتریان می‌شود.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.