«سپ» دارای بیشترین سهم در ابزارهای تراکنش‌دار اینترنتی و موبایلی

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در گزارش شماره 99 شاپرک که به شهریورماه 1402 مرتبط است، بیشترین سهم در ابزارهای تراکنش‌دار اینترنتی و موبایلی را به خود اختصاص داده است.

در گزارش شهریورماه شاپرک در شاخص سهم مبلغی تراکنش، شرکت پرداخت الکترونیک سامان  یا همان “سپ”  با سهم 18.69 درصدی رتبه دوم را کسب کرده است.

شرکت پرداخت الکترونیک سامان در این ماه با کسب سهم 25.18 درصدی بیشترین سهم در ابزارهای تراکنش‌دار اینترنتی را به خود اختصاص داده است. همچنین این شرکت با 51.80 درصد بیشترین سهم بازار ابزارهای پذیرش تراکنش‌دار موبایلی را نیز در دست دارد.

در سهم بازار ابزارهای پذیرش اینترنتی تراکنش‌دار شرکت پرداخت الکترونیک سامان با افزایش 2.47  درصدی بالاترین تفاضل را نشان می‌دهد.

علاوه بر این شاخص سهم بازار هر شرکت PSP از تعداد کارتخوان فروشگاهی فعال سیستمی هر استان نشان می‌دهد “پرداخت الکترونیک سامان”، دارای یکی از بیشترین سهم‌ها در اکثر استان های کشور است.

دست‌یابی به رقمی بالاتر از یک در شاخص اثربخشی  از سوی شرکت پرداخت الکترونیک سامان همچنان تداوم دارد. دارا بودن عدد بالاتر از یک در شاخص اثربخشی مبلغ به این معناست که جذب مجموع مبلغ تراکنش‌های این شرکت‌ها بر روی کارتخوان‌ها بیشتر از سهم تعداد کارتخوان‌هایش از کل کارتخوان‌های کشور بوده است.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.