همه چیز درباره باشگاه مشتریان بانک کشاورزی

باشگاه مشتریان بانک كشاورزي واحد برقراركننده ارتباط با افراد يا سازمانها است كه با هدف ايجاد ارتباط مستقيم ، منظم و پيوسته بين اعضا ايجاد شده است. باشگاه مشتریان بانک كشاورزي كانوني مجازي ، گرم و صمیمي براي گردهمايي گروه هاي مختلف مشتريان و به تبع آن ، پيشبرد اهداف متعالي بانك به شمار مي آيد .

يكي از اقدامات موثر و قابل استفاده بانك ها براي ايجاد وفاداري در مشتريان ايجاد چنين باشگاه هايي است كه وظيفه مهم ايجاد وفاداري از طريق روابط نزديك را بر عهده دارند . به عبارت ديگر باشگاه مشتریان بانک کشاورزی ساختار سازماندهي شده می باشد تا نظام يكپارچه توزيع و فروش پايدار وسودآور رابراي هر دو گروه بانك و مشتريان به وجود آورد.

بانك كشاورزي از بانك هاي پيشرو در ارائه خدمات نوين ازجمله باشگاه مشتريان ، باشگاه كودك ونوجوان ، چنين امكاني را فراهم آورده است و مشتريان محترم مي توانند با عضويت در اين باشگاه در جشنواره هاي بزرگ و ديدني بانك كشاورزي شركت كنند و از جوايز نفيس ، امكانات و محصولات متنوع باشگاه بهره مند شوند.

نحوه کسب امتیاز از باشگاه مشتریان

با عضویت در باشگاه مشتریان بانک کشاورزی و با کسب امتیاز می توانید از خدمات متنوع این باشگاه بهره مندگردید.

  • از همان ابتدا با عضویت در باشگاه مشتریان ۵ امتیاز برای شما منظور می گردد.
  • به ازای هر ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال میانگین ماهانه حساب جاری و حامی مهرگستر یک امتیاز کسب می نمایید.
  • به ازای هر ۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال میانگین ماهانه حساب های پس انداز یک امتیاز کسب می نمایید.
  • به ازای هر ۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال میانگین ماهانه حساب های کوتاه مدت یک امتیاز کسب می نمایید.

 

باشگاه مشتریان بانک کشاورزی

 

روش مصرف امتیاز

 اعضا محترم باشگاه مشتریان می توانند امتیازاتی را که از تراکنش‌ها و فعالیت‌های باشگاهی کسب نموده اند را از یکی از روش های ذیل در باشگاه مشتریان مصرف نمایند:

  • شرکت در قرعه‌کشی‌های جشنواره های متنوع باشگاه
  • خرید بن‌های تخفیف و دریافت خدمات متتوع در شبکه تجاری مهر
  • شارژ کیف پول الکترونیکی از طریق تبدیل ارزش ریالی امتیازات (به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت)

 

بدیهی است که ظرفیت باشگاه محدود به برگزاری جشنواره ها و اعطای هدایا و جوایز نمی باشد، در همین راستا بانک کشاورزی به منظور قدردانی از اعتماد مشتریان و با هدف ارائه خدمات ویژه به اعضای باشگاه، اقدام به همکاری با مراکز معتبر رفاهی و خدماتی تحت عنوان شرکای تجاری مهر نموده است.
در این طرح اعضا محترم باشگاه با رسیدن به سقف امتیازی مشخص می توانند از خدمات متنوع در این بخش بهره مند گردند، که می تواند شامل تبدیل امتیاز به معادل ریالی، تبدیل به هدیه ای خاص، تبدیل آن به خدماتی خاص و یا خرید بن‌های تخفیف گردد.
برای مشاهده فهرست این خدمات می توانید به بخش شرکای تجاری مهر مراجعه فرمایید. در این قسمت فهرستی از عناوین محصولات مطابق با امتیازات کسب شده شمادر دسته بندی های متنوع ارائه شده است.

 

عضویت در باشگاه مشتریان بانک کشاورزی

برای عضویت در باشگاه مشتریان بانک کشاورزی ، داشتن یکی از انواع حساب نزد بانک کشاورزی ضروری است. چنانچه که نزد بانک کشاورزی حسابی ندارید با مراجعه به یکی از شعب بانک نسبت به افتتاح حساب اقدام فرمایید و سپس از طریق بخش ثبت نام وب سایت باشگاه مشتریان می توانید در باشگاه مشتریان عضو گردید و با انجام تراکنش‌ و فعالیت‌های باشگاهی نسبت به کسب امتیاز و افزایش رتبه خود اقدام فرمایید و از خدمات متنوع باشگاه مشتریان بهره مند گردید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.