برگزاری قرعه‌‌کشی حساب‌‌های قرض‌‌الحسنه بانک ملی با پشتیبانی فنی و IT داده ورزی سداد

چهل و سومین دوره قرعه‌‌کشی حساب‌‌های قرض‌‌الحسنه بانک ملی ایران باپشتیبانی فنی و IT شرکت داده‌ورزی سداد و با حضور ناظران قانونی، اعضای هیأت نظارت بر فرآیند قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه پس انداز ، نمایندگانی از دادستانی کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و همچنین مدیران ارشد این بانک صبح روز شنبه 1402/07/29 در سالن حافظ بانک ملی برگزار شد.

به گزارش عصربانک، پشتیبانی فنی و IT این مراسم و آماده‌سازی اطلاعات مشتریان بانک ملی ایران برای چهل و سومین دوره قرعه‌کشی حساب‌‌های قرض‌‌الحسنه برعهده شرکت داده‌ورزی سداد قرار گرفت و این شرکت سهم بزرگی در برگزاری مراسم قرعه‌کشی بانک داشته است.

مهدی وحیدی، مدیر پشتیبانی سامانه‌های شرکت سداد در این باره گفت: در این مرحله از قرعه‌کشی، تمامی امور مربوط به آماده‌سازی اطلاعات مشتریان و مشخص نمودن افراد حائز شرایط، جهت شرکت در قرعه کشی، کلیه امور فنی این برنامه و نهایتا اعلام اسامی برندگان، برعهده شرکت سداد بود.

وی به تلاش شبانه‌روزی تمامی اعضای تیم سداد برای برگزاری این مراسم اشاره کرد و افزود: تمامی پرسنل و همکاران ما طی چند روز منتهی به این مراسم، تلاش مضاعفی جهت ارائه دقیق و صحیح اطلاعات این رویداد داشتند.

حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی

بهار علیرضایی، کارشناس نرم‌ا‌فزار شرکت سداد نیز در حاشیه این مراسم عنوان کرد: امسال پنجمین سالی است که این قرعه‌کشی با کمک شرکت سداد انجام شد. ما علاوه بر رعایت قوانین بانک مرکزی، برای حساب‌های بالای 50 هزار تومان امتیاز لازم را لحاظ کردیم و مانده‌ حساب‌های زیر 50 هزار تومان از دیتا حذف شدند.

وی افزود: عملیات قرعه‌کشی در این مراسم به پایان نمی‌رسد بلکه واریز جوایز و همچنین به‌روزرسانی سایت و اعلام نتایج قرعه‌کشی برعهده سداد است.

در ابتدای این برنامه خادمیان، رئیس صندوق پس‌انداز قرض الحسنه بانک ملی ایران اظهار داشت: چهل و سومین دوره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک ملی ایران طی یک دوره 12 ماهه انجام شد که بنا به استقبال چشمگیر و درخواست‌های مکرر مشتریان مهلت افتتاح حساب‌ها تا پایان شهریورماه تمدید شد.

وی ادامه داد: داشتن حداقل موجودی 50 هزار تومانی در بازه زمانی 90 روزه از شرایط شرکت در این قرعه‌کشی بود که به ازای هر 5 هزار تومان در روز یک امتیاز محسوب می‌شد.

همیاری داده ورزی سداد

خادمیان افزود: سبد قرعه‌کشی به مناسبت سالروز تاسیس بانک ملی ایران که در سال 1307 بوده به 1307 فقره کمک هزینه خرید خودرو، 1307 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه ، 130 فقره کمک هزینه سفر کربلا، 1307 فقره کمک هزینه سفر به مشهد، 1307 فقره کمک هزینه تحصیلی و نیز 854 هزار و 572 جایزه نقدی200 هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

وی تاکید داشت: خوشبختانه بانک ملی با توجه به اعتماد و توقع دولت هر ساله 20 تا 25 درصد تکالیف نظام بانکی کشور را بر دوش گرفته است و ما بیش از 841 هزار فقره وام در زمینه ازدواج، فرزندآوری و اشتغال پرداخت کرده‌ایم که ارزش آن بالغ بر 57 همت بوده است. در بخش مسئولیت‌های اجتماعی 281 پروژه انجام داده‌ایم که 128 پروژه آن در قالب مدرسه‌سازی و تجهیز مدارس بوده است. همچنین بیش از 1500 زندانی آزاد کرده‌ایم و در شرایط کرونا توانستیم در 21 استان کشور به آموزش مجازی کشور کمک بزرگی داشته باشیم.

در پایان این مراسم حسن مونسان عضو هیأت مدیره بانک ملی ایران و معاون امور شعب بانک ملی ایران ضمن تشکر از شرکت کنندگان و برگزار کنندگان این برنامه اظهارداشت: با ترویج و تبلیغ سنت پسندیده قرض الحسنه و جلب اعتماد هموطنان عزیز و با مشارکت خوبی که از سوی مردم در این امر خداپسندانه صورت گرفته است این بانک می تواند بیش از پیش این منابع را به حوزه‌های اشتغالزایی، ازدواج، فرزندآوری و مسائل مرتبط با محرومیت‌زدایی و رفع احتیاجات ضروری آحاد مردم اختصاص دهد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.