دریافت وام قرض الحسنه بدون کارمزد و مسدودی حساب از بانک کشاورزی

آیا می‌دانستید در طرح «احسان» بانک کشاورزی امکان دریافت وام قرض الحسنه بدون کارمزد و بدون مسدودی حساب تا سقف 300 میلیون تومان وجود دارد؟

با افتتاح حساب سپرده « احسان» در بانک کشاورزی، می‌تواند تا سقف 300 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد، بدون مسدودی حساب با قابلیت واگذاری امتیاز به غیر دریافت کنید.

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با افتتاح حساب سپرده طرح احسان در شعب این بانک و پس از گذشت حداقل یک ماه از زمان سپرده گذاری، طبق جداول و شرایط طرح از مزایای آن بهره مند شوند. 

وام قرض الحسنه بدون کارمزد

از جمله مزایای طرح احسان بانک کشاورزی می توان به دریافت تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد و یا با کارمزد 4 درصد ، امکان واگذاری امتیاز سپرده گذاری توسط اشخاص حقیقی به خانواده و دیگر افراد و توسط اشخاص حقوقی به پرسنل خود، عدم نیاز به مسدود کردن وجه در حساب، امکان دریافت تسهیلات تا دو برابر میانگین حساب، امکان بازپرداخت 12 تا 36 ماهه اقساط و افتتاح حساب با حداقل مبلغ 100 هزار تومان، اشاره کرد.   

به منظور جلب رضایت مشتریان، کمک به حل مشکلات معیشتی و نیز همراهی با افراد نیکوکاری که قصد کمک به دیگران را دارند، در «طرح احسان» امکان واگذاری امتیاز سپرده گذاری توسط اشخاص حقیقی و حقوقی به دیگر افراد وجود دارد.

 وام قرض الحسنه بدون کارمزد

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.