توسن‌تکنو برنده مناقصه ۷۵۰ پایانه بانکی غیرنقد بانک ملت

شرکت «توسعه فن‌افزار توسن» با نماد تجاری «توسن‌تکنو» و نماد بورسی «فن‌افزار» موفق شد برنده مناقصه محدود خرید ۷۵۰ پایانه بانکی غیرنقد بانک ملت شود.

پس از استعلام‌های صورت گرفته توسط بانک ملت از شرکت‌های مطرح فعال در حوزه ارائه راهکارهای بانکی، توسن‌تکنو توانست با ارائه بهترین پیشنهاد به‌عنوان شرکت تولیدکننده محصول مورد نیاز این بانک انتخاب شود. طبق این قرارداد تعداد ۷۵۰ پایانه بانکی غیرنقد به بانک ملت تحویل خواهد شد.

پایانه‌های بانکی غیرنقد سری WK توسن‌تکنو شامل TECHNO WK100 و TECHNO WK300 با صفحه‌‌های نمایش ۱۷ اینچی رنگی و لمسی و برخورداری از گواهی‌های IP، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم بوده و می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای ارائه خدمات سازمان‌‌ها و کسب‌وکارها به کاربران در فضای باز و بسته باشند. استفاده از حافظه SSD نیز باعث افزایش سرعت چشمگیر این محصولات شده است. هم‌چنین این پایانه‌ها با دارا بودن دوربین باکیفیت و امکان افزودن حسگر اثر انگشت، امکان احراز هویت قوی را برای سازمان‌های به‌کارگیرنده فراهم می‌کند.

درباره شرکت توسن‌تکنو

شرکت سهامی عام «توسعه فن‌افزار توسن» با نشان تجاری «توسن‌تکنو» و نماد «فن‌افزار»، در حوزه‌هایی نظیر راهکارهای پرداخت الکترونیک هوشمند، راهکارهای بانکداری دیجیتال و تحول شعبه، راهکارهای جامع و یکپارچه فروشگاهی شاپ، شبکه امن و مستقل ماشین‌های بانکی مانی‌تک، خدمات نگهداری و تعمیرات پوینت و راهکارهای هوش مصنوعی آرتین ارائه خدمات می‌کند. این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده دانش‌بنیان پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی کشور، تجربه همکاری با بیش از ۱۶ بانک و ۲۰ شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک کشور را در کارنامه خود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.