چرا خرید قسطی با اسنپ‌پی راحت است؟

سرویس اعتباری اسنپ فعالیت خود را به عنوان اولین ارائه‌دهنده سرویس BNPL (الان بخر، بعدا پرداخت کن) در ایران، از سال 1399 آغاز کرد. مزایایی که این سرویس برای کاربرانش در نظر گرفته است، باعث می‌شود که هرکس که قصد خرید قسطی کالاها و خدمات مختلف را داشته باشد، بتواند به راحت‌ترین شکل ممکن، خرید خود را انجام دهد.

بر اساس گزارش عملکرد گروه اسنپ، در سال گذشته میزان مبلغ خرید با سرویس اعتباری بیش از 506% رشد داشته است و این به معنای جذابیت این سرویس و راحت‌بودن استفاده از آن است. اما سوال اصلی اینجاست که چرا خرید قسطی با اسنپ‌پی به راحتی انجام می‌شود و این مجموعه چگونه دغدغه‌های مصرف‌کنندگان را درباره این نوع از خرید برطرف می‌کند؟

خرید قسطی و دردسرهای آن

بسیاری از افراد از اینکه گزینه قسطی‌خریدن را برای به‌دست‌آوردن یک کالا انتخاب می‌کنند، خوشحال نیستند؛ چرا که این انتخاب دردسرهای خاص خودش را برایشان به همراه دارد. به عنوان مثال مجموع هزینه‌ای که افراد باید برای خرید قسطی یک کالا بپردازند، بیشتر از هزینه خرید نقدی آن است و خریداران از این موضوع تجربه خوبی به دست نمی‌آورند. اما اسنپ‌پی با شناخت دقیق دغدغه‌های مصرف‌کنندگان، سعی دارد تا تجربه خرید قسطی محصولات را با راحت‌ترین شرایط و فرآیند ممکن، به خریداران ارائه دهد.

6 عاملی که خرید قسطی با اسنپ‌پی را راحت‌تر از قبل می‌کند!

عواملی متعددی می‌تواند باعث راحت‌ترشدن خرید قسطی شود. اسنپ‌پی با شناخت نگرانی‌های مصرف‌کنندگان سعی کرده است که این عوامل را به خوبی بشناسد و آن‌ها را در خدمات خود بگنجاند. بنابراین حالا بهتر از قبل می‌توانیم به این سوال پاسخ دهیم که چرا خرید قسطی با اسنپ‌پی راحت است؟

  1. چون بدون سود است!

هیچ سودی به خرید قسطی شما با اسنپ‌پی تعلق نمی‌گیرد. در واقع هزینه خرید کالاها و خدمات مختلف با اسنپ‌پی دقیقا مشابه با هزینه خرید نقدی آن‌ها است. بنابراین دغدغه ناشی از ضرر و زیان خرید قسطی به این شکل برای مصرف‌کنندگان برطرف می‌شود.

  1. چون نیازی به چک و سفته ندارید!

هر چه شرایط خرید قسطی آسان‌تر باشد، همه چیز برایتان راحت‌تر از قبل پیش خواهد رفت. خرید قسطی با اسنپ‌پی هیچ نیازی به چک و سفته ندارد و به راحتی می‌توانید محصولات مورد نیازتان را از این مجموعه به صورت قسطی خریداری کنید.

  1. چون امور مالی خود را بهتر مدیریت می‌کنید!

شرایط و فرآیند آسان خرید قسطی با اسنپ‌پی، باعث می‌شود که بتوانید کالاهای گران‌قیمت را با هزینه کمتری بخرید. بنابراین امکان مدیریت بهتر بودجه ماهانه برایتان فراهم خواهد شد.

  1. چون تخفیف‌های ویژه‌ای در اختیارتان است!

فروشگاه‌های همکار با اسنپ‌پی همیشه تخفیف‌های جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا تجربه دلچسب‌تری را از خرید قسطی با این مجموعه رقم بزنند. از طرف دیگر، سرویس اعتباری اسنپ هم با ارائه کدهای تخفیف جذاب خرید قسطی را برای کاربران خود، راحت‌تر از قبل می‌کند.

  1. چون گزینه‌های متعددی برای خرید خواهید داشت!

یکی از موارد مهمی که باعث راحت‌ترشدن خرید قسطی می‌شود، حق انتخاب گسترده از بین فروشگاه‌ها و کالاهای مختلف است. بیش از 350 فروشگاه آنلاین با اسنپ‌پی همکاری می‌کنند و شما می‌توانید کالاهای مورد نیازتان را از این فروشگاه‌ها به صورت قسطی خریداری کنید. علاوه بر این، دستتان برای انتخاب محصولات مختلف باز است، چرا که فروشگاه‌های همکار با اسنپ‌پی کالاهایی مثل لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم دیجیتال، پوشاک، لوازم خانگی و بسیاری از کالاهای دیگر را به شما ارائه می‌دهند.

  1. چون فرآیند خرید قسطی با اسنپ‌پی راحت است!

اگر قصد خرید قسطی کالایی را از سرویس اعتباری اسنپ داشته باشید، می‌توانید آن کالا را در عرض چند دقیقه و تنها با چند کلیک، خریداری کنید. تنها کافیست که وارد سوپراپلیکیشن اسنپ شوید و با ورود به بخش سرویس اعتباری، کالای مورد نظرتان را از بین فروشگاه‌های موجود انتخاب کنید.

با اسنپ‌پی، راحت‌تر از قبل، قسطی بخر!

سرویس اعتباری اسنپ، با مزایایی که در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد، دردسرهای این نوع از خرید را برای آن‌ها به حداقل می‌رساند. بر اساس گزارش عملکرد گروه اسنپ، سرویس اعتباری اقساطی در سال گذشته نسبت به ماه اول فعالیت خود، 982% رشد کرده است و این رشد، ماحصل انتخاب اسنپ‌پی به عنوان مجموعه‌ای است که راحت‌ترین شرایط ممکن را از خرید اقساطی برای کاربران خود فراهم می‌کند.

برای مشاهده فروشگاه‌ها و جستجو در بین کالاهای مختلف اینجا کلیک کنید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.