لیلیوم بانک سینا؛ دریافت وام غیرحضوری بدون ضامن

مدیر امور بانکداری خرد بانک سینا با اشاره به طرح اعتباری "لیلیوم" گفت: کاربران اپلیکیشن سیبانک می‌توانند به صورت کاملاً غیرحضوری و بدون ضامن بر اساس رتبه اعتباری تا سقف 50 میلیون تومان از بانک سینا وام دریافت کنند.

بانک سینا در دهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور که از 15 تا 18 آبان ماه در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود حضور چشمگیر دارد.

این بانک در این رویداد علاوه بر امضای چندین تفاهم‌نامه، از طرح اعتباری کاملاً دیجیتالی “لیلیوم” در بستر سیبانک رونمایی کرد.

حمیدرضا شاکری‌، مدیر امور بانکداری خرد بانک سینا در گفتگو با عصر بانک با اشاره به طرح لیلوم گفت: اپلیکیشن سیبانک با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به کاربران بانک سینا راه‌اندازی شد.

وی افزود: این اپلیکیشن راه‌اندازی شد تا مشتریان بانک بتوانند به راحتی اقدام به افتتاح حساب نمایند و کاربران چه در مقام مشتریان بانک و چه در مقام مهمان خدمات ضروری غیرحضوری خود را از این درگاه دریافت کنند.

لیلیوم بانک سینا

شاکری با اشاره به طرح دریافت تسهیلات غیرحضوری در بستر سیبانک افزود: برای کاربرانی که مشتری بانک هستند تسهیلات غیرحضوری با نام طرح “لیلیوم” در نظر گرفته شده است.

مدیر امور بانکداری خرد بانک سینا در ادامه گفت: در طرح “لیلیوم” درخواست تسهیلات بر اساس رتبه اعتباری مشتری انجام می‌شود. مشتریان بر اساس رتبه اعتباری خود در سه گروه a،b و c رده‌بندی خواهند شد. افرادی که حائز رتبه a باشند، می‌توانند تا حداکثر سقف ۵۰ میلیون تومان، رتبه b تا سقف۲۰ میلیون تومان و رتبه c تا سقف ۱۰ میلیون تومان وام بدون ضامن غیرحضوری دریافت کنند.

وی در ادامه گفت: حداقل مهلت سپرده گذاری این طرح دو ماه و حداکثر ۶ ماه است.

شاکری افزود: نرخ سود وام نیز ۲۳ درصد و بازپرداخت آن ۳۶ ماهه خواهد بود.

وی در پایان گفت: در حال حاضر ۱۵۰ هزار کاربر از سیبانک استفاده می‌کنند و استقبال از این اپلیکیشن هر روز بیشتر می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.