سپ دارای بالاترین رتبه در ابزار پذیرش تراکنش‌دار اینترنتی و موبایلی

در گزارش اقتصادی مهرماه شاپرک، «سپ» با کسب سهم 28.38  درصدی بیشترین سهم در ابزارهای تراکنش دار اینترنتی و با  کسب سهم 54.48 درصدی بیشترین سهم بازار ابزارهای پذیرش تراکنش‌دار موبایلی را در دست دارد.

صدمین گزارش شاپرک که به مهرماه 1402 اختصاص دارد به تازگی منتشر شده است. شرکت سپ به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت کشور در این گزارش نیز مانند گزارش‌های قبلی شاپرک، سهم زیادی در بازار تراکنش‌های کارت‌خوان، اینترنتی و موبایلی داشت.

در ادامه ما در عصربانک وضعیت مهرماه سپ را بررسی می‌کنیم.

در شاخص سهم مبلغی، شرکت «سپ» سهم 18.48 درصدی از مبلغ تراکنش‌ها را در اختیار دارد.

شرکت «پرداخت الکترونیک سامان» در مهر ماه با کسب سهم 28.38  درصدی بیشترین سهم در ابزارهای تراکنش‌دار اینترنتی را به خود اختصاص داده است. همچنین این شرکت با 54.48 درصد بیشترین سهم بازار ابزارهای پذیرش تراکنش‌دار موبایلی را به خود اختصاص داده است.

سپ در سهم بازار ابزارهای پذیرش اینترنتی تراکنش‌دار با افزایش 20/3 درصدی بالاترین تفاضل در بین شرکت پرداختی کسب کرده است. این شرکت همچنین با افزایش 68/2 درصدی، بیشترین اختلاف سهم از تعداد ابزارهای تراکنش‌دار پذیرش موبایلی را نسبت به ماه گذشته دارد.

همچنین اطلاعات سهم بازار هر شرکت PSP از تعداد کارتخوان فروشگاهی فعال سیستمی هر استان در مهر ماه نشان می دهد که «پرداخت الکترونیک سامان» یا همان «سپ»  بیشترین سهم‌ها از بازار را از این منظر در اکثر استان‌های کشور در اختیار دارد.

به گزارش عصربانک، سپ در مهر ماه به رقمی بالاتر از یک در شاخص اثربخشی دست‌یافته است. دارا بودن عدد بالاتر از یک در شاخص اثربخشی مبلغ به این معناست که جذب مجموع مبلغ تراکنش‌های این شرکت‌ بر روی کارتخوان‌ها بیشتر از سهم تعداد کارت‌خوان‌های آن از کل کارتخوان‌های کشور بوده است. به عبارت دیگر نحوه توزیع کارت‌خوان‌های فروشگاهی این شرکت‌ به گونه‌ای بوده که در جذب بیشتر مبلغ تراکنش‌ها به نسبت سایر شرکت‌ها موفق‌ترعمل کرده است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.