طرح بلوط؛ خرید بیمه نامه البرز با تسهیلات قرض الحسنه بانک مهر ایران

شرکت بیمه البرز در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی( کیش اینوکس 2023) با امضای تفاهم نامه با بانک قرض الحسنه مهر ایران از طرح بلوط رونمایی کرد.

در طرح بلوط تمامی هموطنان می توانند برای خرید انواع بیمه نامه از شرکت بیمه البرز با بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه بانک قرض الحسنه مهر ایران، سیصد میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت کنند.

بنا بر این گزارش، بهره مندی از تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال و عدم مراجعه به شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران از جمله مزایای طرح بلوط بیمه البرز است.

این گزارش حاکی است هموطنان برای بهره مندی از طرح بلوط البرز می توانند با مراجعه به یکی از دفاتر نمایندگی بیمه البرز در سراسر کشور بیمه نامه های مورد نیاز خویش را به صورت اقساطی و با بازپرداخت ۱۲ ماهه (بدون پیش پرداخت) از شبکه فروش شرکت بیمه البرز خریداری کنند.

گفتنی است، از آنجایی که درخت بلوط نماد قدرت و استقامت است و در چند دهه اخیر به این گنجینه طبیعی محیط زیست کشور آسیب زیادی وارد شده و به شدت نیازمند توجه و آگاهی رسانی است، شرکت بیمه البرز طرح ابتکاری خود را به نام بلوط نام گذاری کرده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.