انتقال داخلی تتر، قابلیت جدید سایت تترلند

از این پس کاربران در قسمت برداشت تتر می‌توانند دارایی تتر خود را به کاربران دیگر در تترلند با کارمزد رایگان انتقال دهند.

در این انتقال کاربر می‌تواند با وارد کردن یکی از موارد زیر مقدار تتر خود را به کیف پول تتری کاربر دیگر در تترلند انتقال دهد:

۱. شماره موبایل

۲. ایمیل

۳. یا شناسه کاربری

کاربر قبلا برای انتقال از کیف پول تتری خود، از قسمت برداشت، مقصد را انتخاب می‌کرد و برحسب آدرس ولت می‌توانست انتقال خود را انجام دهد.

انتقال داخلی تترلند

کاربر زمانی که انتقال داخلی را کلیک می‌کند، از سه طریق ایمیل، موبایل و شناسه کاربری می‌تواند این انتقال را انجام دهد.

نحو کارکرد هم به این شکل است که کاربر ابتدا از شخصی که می خواهد برایش انتقال تتر را انجام دهد شماره همراه، ایمیل و شناسه همراه را دریافت می‌کند.

برای این کار ابتدا وارد حساب کاربری می‌شود. مدیریت حساب را باز می‌کند و  در قسمت اطلاعات تماس یک گزینه شناسه کاربری دارد که می‌تواند سه مرتبه تغییرات دهد و پس از کپی کردن کد می تواند برای مقاصدی مثل انتقال تترلندی و انتقال تتری درون شبکه ای استفاده کنید.

طریقه دوم وارد کردن ایمیل و شماره همراه فرد است که مجددا از گزینه مدیریت حساب کاربری می‌تواند مشاهده کند.

در این روش پس از اینکه شماره موبایل و ایمیل را دریافت کردید می توانید وارد گزینه برداشت شوید و از طریق انتقال داخلی ایمیل یا موبایل کاربر را وارد کنید و مقدار تتر را مشخص کنید و بعد گزینه برداشت را کلیک کنید و بعد از تایید و پیامک ارسالی می‌توانید برداشت را انجام دهید.

همچنین در اپلیکیشن تترلند می‌توانید وارد حساب کاربری‌تان شوید و شناسه کاربری و شماره موبایل و ایمیل‌تان را مشاهده کنید. بعد از کپی کردن شناسه کاربری و شماره موبایل و ایمیلی که تایید شده وارد بخش کیف پول خواهید شد و گزینه برداشت را کلیک می‌کنید. بعد مجددا گزینه انتقال داخلی را کلیک کنید و در قسمت شناسه کاربری، شناسه یا آدرس ایمیل را وارد و مقدار را مشخص کنید و گزینه برداشت را بزنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.