رونمایی از ریال دیجیتال به پرداخت ملت در همایش بانکداری الکترونیک

شرکت به‌پرداخت ملت برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای را برای حضور خود در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت تدارک دیده است.

دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع «گذار به بانکداری هوشمند» به همت پژوهشکده پولی و بانکی و حمایت شرکت ملی انفورماتیک، طی روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ۱۴۰۲ در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما در تهران برگزار می‌شود.

شرکت به‌پرداخت ملت در این رویداد از جدیدترین محصول خود با عنوان «ریال دیجیتال» رونمایی خواهد کرد.

«به‌پرداخت ملت» همچنین علاوه بر این رونمایی، محصول «خرید تضمینی» را برای رقابت در بخش جایزه دکتر نوربخش به این همایش ارائه کرده است.

از دیگر محصولات، خدمات و دستاوردهایی که این شرکت در نمایشگاه جانبی این همایش معرفی آن خواهد پرداخت، می‌توان به خدمت متمایز خرید تضمینی ، ارائه خدمات اداره پست ، کیف پول عامل و… اشاره کرد.

بنا بر این گزارش، محمدمهدی تقی‌پور، مدیرعامل به‌پرداخت ملت نیز در این همایش، در پنلی با عنوان «بازآفرینی کسب‌وکار در بانکداری هوشمند» سخن خواهد گفت. این پنل در دومین روز همایش بانکداری الکترونیک از ساعت 16الی 17:30 در سالن خواجه نصیر برگزار خواهد شد.

شرکت به‌پرداخت ملت همچنین در این همایش، کارگاهی برای ارائه محصول «پلتفرم ریال دیجیتال» توسط جناب اقای سید مهدی طباطبایی معاون فناوری اطلاعات شرکت به پرداخت ملت خواهد داشت که در همان روز (سه‌شنبه 30 آبان‌ماه) از ساعت 11 الی11:30 در سالن شیخ بهایی برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ برگزاری «جشنواره ریال دیجیتال» با مشارکت بانک ملت از دیگر برنامه‌های شرکت به‌پرداخت ملت در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت خواهد بود که همراه با دیگر شرکت‌های عضو گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا (زیرمجموعه بانک ملت) در این رویداد بزرگ حضور خواهد یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.