سامانه همیار هوشمند خدمات انفورماتیک معرفی شد

سامانه «همیار هوشمند» روز دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ در نخستین روز دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت توسط محمد میرزاآقایی مدیر سیستم‌های ملی پرداخت شرکت خدمات انفورماتیک معرفی شد.

میرزاآقایی در کارگاه معرفی همیار هوشمند اظهار داشت: مهرماه سال ۱۴۰۱ شرکت خدمات انفورماتیک، «سامانه تابا» را با هدف مدیریت و مکانیزه‌کردن بازار بین بانکی ارائه کرد؛ پس از آن در راستای کمک به اخذ تصمیم‌گیری بهتر، سامانه‌ای با نام «همیار هوشمند» با هدف توانمندسازی سامانه تابا و تجهیز آن به ابزارهای هوش مصنوعی طراحی شد.

پیش‌بینی شرایط آتی بازار و نیز پیش‌بینی تاثیر تصمیمات فعلی بر روی سایر متغیرهای بازار بین بانکیِ، از جمله مزایای «سامانه همیار هوشمند» است.

در همین حال بررسی الگوی رفتاری بانک‌ها با یادگیری رفتار مالی و کندوکاو در داده‌های حجیم، صحت‌سنجی تحلیل تحلیلگران، تحلیل همه‌جانبه‌ داده از منابع گسترده همچنین یافتن ارتباط بین منابع داده برای بکارگیری صحیح در تصمیم‌گیری و استفاده از روشها و ابزارهای نوین یادگیری ماشین، از دیگر مزایای سامانه همیار هوشمند است که در کارگاه ارائه این محصول به جزئیات آن پرداخته شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.