محصول فام و متابانک در دهمین رویداد نظام‌های پرداخت

شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (فام) در دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما حضور دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات ملل (با نام اختصاری فام) این شرکت به همراه موسسه اعتباری ملل در دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در سالنCA غرفه CB آخرین محصولات و خدمات خود را به علاقمندان فناوری نوین مالی و بازدیدکنندگان این رویداد معرفی خواهند کرد.

گفتنی است که شرکت فام خدمات و قابلیت های جدید دو محصول برتر خود: نرم افزار فام (قابلیت ترید که محصول تحلیل بازار بورس می باشد و ….) و متابانک (سامانه بانکی آنلاین با هوش مصنوعی) را در این رویداد معرفی خواهد نمود.

لازم به ذکر است که نرم‌افزار فام (https://fam724.ir/project/5)به عنوان اولین نرم افزار پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی در ایران می‌باشد که خدماتی همچون پشتیبانی از استاندارد دسترسی پذیری نابینایان، و… را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و متابانک (https://fam724.ir/product/40) (افتتاح حساب آنلاین) نیز با استفاده از هوش مصنوعی و دریافت اطلاعات توسط مشتریان و تطابق تصاویر باگذاری شده توسط مشتریان می تواند میزان تشابه تصاویر مشتریان را تشخیص داده و درصد تشابه را به کارشناس مربوطه نمایش دهد و یا از طریق دریافت کد پستی نزدیکترین شعبات ملل به لحاظ جغرافیایی به مشتری نمایش می دهد.

در این رویداد سایر سامانه های شرکت چون: سامانه مدیریت کارت اعتباری، سامانه استعلام حاکمیتی شبکه دولت، خدمات قضایی، نظام وظیفه، ثبت احوال، وزارت امور اقتصاد و دارایی، سازمان اسناد و املاک کشور و موارد اداری و بانکی دیگر نیز ارائه و معرفی می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.