جمعه پرتخفیف امسال با اسنپ‌پی اقساطی است!

هرساله در آخرین جمعه ماه نوامبر، اتفاقی شگفت‌انگیز برای بازار در سراسر جهان رخ می‌دهد. کسب‌وکارها جمعه‌ای پرتخفیف را رقم می‌زنند که این جمعه نقش چشمگیری بر سودآوری و فروش کسب‌وکارها دارد. مشتریان هم فرصت را غنیمت می‌شمارند و آنچه به دنبالش هستند را ارزان‌تر می‌خرند. 

جمعه پرتخفیف امسال با اسنپ‌پی کامل می‌شود. زمانی که علاقه‌مندان می‌توانند در این جمعه پرتخفیف، علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف، کالای مدنظرشان را قسطی تهیه کنند. خریدی اقساطی‌ که نه نیازی به پرداخت سود دارد و نه نیازی به چک، سفته و ضامن. اینگونه است که شیرینی خرید بیشتر می‌شود.

جمعه پرتخفیف در ایران چگونه برگزار می‌شود؟

شاید ۲۰ سال پیش چنین روزی در ایران وجود نداشت. با فراگیر شدن کسب‌وکارهای آنلاین در ایران، فروشگاه‌های کشورمان نیز همسو با چنین رخداد جهانی، پذیرای جمعه پرتخفیف شدند.

این جمعه در دنیا با نام Black Friday شناخته می‌شود. معمولاً اینگونه است که از هر کالا تعداد مشخص و محدودی با تخفیف‌های ویژه ارائه می‌شود. جمعه پرتخفیف امسال در ایران ۳ آذر برگزار می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که به مدت یک هفته این دوره ادامه داشته باشد. اسنپ‌پی نیز از این قاعده مستثنا نیست و با تخفیف‌های ویژه‌ای، ۳ آذر امسال را خاص‌تر کرده است.

جمعه پرتخفیف با اسنپ‌پی؛ خرید اقساطی بدون سود، چک و سفته

سرویس اعتباری اسنپ یا اسنپ‌پی، به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده سرویس BNPL (الان بخر، بعدا پرداخت کن) در ایران، با آغاز فعالیتش از سال ۹۹، تسهیل‌گر خرید اعتباری کالا در کشورمان بوده است. در واقع اسنپ‌پی تمامی موانع خرید قسطی از جمله نیاز به ضامن، نیاز به سفته، نیاز به چک و پرداخت سود را حذف کرده‌است.

اسنپ‌پی، بیش از 400 فروشگاه طرف قرارداد در ۱۱ دسته‌بندی کالایی دارد تا بتوانید انواع کالاها مثل لوازم دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، پوشاک و… را ساده‌تر از همیشه و به صورت قسطی و بدون سود، بخرید.

جمعه پرتخفیف امسال با اسنپ‌پی

چرا جمعه پرتخفیف امسال با اسنپ‌پی جذاب‌تر است؟

تخفیف همیشه برای مشتریان جذاب است. البته نباید فراموش کنیم که در شرایط تورم، مدیریت دارایی و نقدینگی مهم‌تر از همیشه می‌شود. اجازه دهید قیمت برخی کالاها را مرور کنیم:

  • قیمت گوشی‌های هوشمند و میان‌رده حدود ۱۵ میلیون تومان است.
  • قیمت کنسول‌ بازی PS5 از حدود ۲۵ میلیون تومان شروع می‌شود.
  • قیمت عطر و ادکلن‌های خارجی از حدود ۴ میلیون تومان آغاز می‌شود.
  • قیمت تلویزیون هوشمند ۵۵ اینچی و ایرانی از حدود ۱۵ میلیون تومان آغاز می‌شود.
  • قیمت یک هودی با برند مشهور حدود ۳ میلیون تومان است.
  • قیمت کفش ورزشی برند و غیرایرانی بعید است کمتر از ۴ میلیون تومان باشد.

همه این آمارها برای نیم‌سال دوم ۱۴۰۲ است. حال فرض کنید که جمعه پرتخفیف هم برگزار شود و تمامی اقلام یادشده تخفیف هم بخورند. پرداخت سه میلیون تومان بابت کفش شاید سخت نباشد؛ اما مدیریت نقدینگی و دارایی موضوعی حائز اهمیت است. آمارها نشان می‌دهد که بیش از ۵۰٪ کاربران بخاطر مسئله قیمت، خرید خود را ناتمام رها می‌کنند. البته این موضوع به مفهوم پول نداشتن نیست. خیلی اوقات خریداران پول کافی دارند اما نگران نقدینگی پس از خریدشان هستند. پس راهکار چیست؟ خرید قسطی با اسنپ‌پی در این شرایط حامی مدیریت نقدینگی مشتری است.

خرید قسطی، به شکل سنتی، در کشور ما با موانعی همراه است. خریداران به دنبال خرید قسطی بدون ضامن هستند و از خرید قسطی با پرداخت سود بالا فراری هستند. بسیاری از فروشگاه‌ها نیز با فروش اقساطی و مجبور کردن مشتری به داشتن دسته‌چک، خریدار را از خرید منصرف می‌کنند.

اینجاست که پرداخت با اسنپ‌پی گزینه‌ای مناسب است. اسنپ‌ءی به خریداران کمک می‌کند به راحتی خریدشان را انجام دهند و قیمت کالا بر نقدینگی مصرف‌کنندگان تاثیر نگذارد. این مدل پرداخت در دنیا در حال فراگیر شدن است. چنین راهکاری در کشورهایی با اقتصاد باثبات مثل سوئد و آلمان بسیار فراگیر است و شهروندان برای مدیریت بهتر مخارج زندگی از آن بی‌بهره نمانده‌اند. در ایران نیز اسنپ‌پی خدمت BNPL ارائه می‌کند تا کاربران ساده‌تر و مدیریت‌شده‌تر خریدهای خود را انجام دهند.

جمعه پرتخفیف امسال با اسنپ‌پی

قصه چهار قسطه با اسنپ‌پی

سرویس اعتباری اسنپ در سال‌هایی که گذشت، با خدمات و تسهیلات متنوع، سبک زندگی ایرانی‌ها را تغییر داد. یکی از تغییراتی که با اسنپ‌پی حاصل شد، تحولی در خرید قسطی بود. خرید قسطی با اسنپ‌پی سریع، ساده و بی‌درسر است. اسنپ‌پی خرید قسطی را به قصه‌ای تشبیه می‌کند که با چهار قسط به‌پایان می‌رسد.

شروع کار با اسنپ‌پی راحت است. فقط کافی است که وارد سوپر اپلیکیشن اسنپ شوید و سرویس اعتباری را انتخاب کنید.

با اسنپ‌پی خرید قسطی نیازی به ضامن ندارد. اگر هم چک و سفته ندارید، نگران نباشید چون خرید قسطی با اسنپ‌پی به چک و سفته هم نیازی ندارد. با اسنپ‌پی سودی هم در کار نیست؛ به قیمت خرید نقدی، در چهار قسط کالای مدنظرتان را قسطی می‌خرید.

حقایقی از کمپین‌های جمعه پرتخفیف در سال‌‌های گذشته

قبل از اینکه بخواهید درباره منتظر ماندن برای جمعه پرتخفیف فکر کنید، بد نیست آماری از سال‌های گذشته به شما بدهیم. بر اساس آمارهای منتشرشده، در حوزه‌های زیر بیشترین کمپین‌های تبلیغاتی اجرا شدند:

  • آرایشی، بهداشتی و سلامت
  • مد و پوشاک
  • کالای دیجیتال

چنین اطلاعاتی نشان می‌دهد جمعه پرتخفیف برای شمایی که قصد خرید کالا با تخفیف را دارید، جمعه جذابی است. این جمعه را با خرید قسطی با اسنپ‌پی جذاب‌تر کنید.

همچنین جالب است بدانید که حوزه‌های لوازم دیجیتالی مانند کنسول‌های بازی (برای مثال PS5)، گوشی، لپ‌تاپ، لوازم خانگی‌، پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی بیشترین سهم خرید قسطی در اسنپ‌پی را دارند.

سرآغاز قصه خرید قسطی شما با ورود به بخش سرویس اعتباری در سوپر اپلیکیشن اسنپ‌ است. جمعه پرتخفیف امسال با خرید اقساطی از فروشگاه‌های همکار اسنپ‌پی، در ذهنتان ماندگارتر خواهد شد. برای دیدن تخفیف‌های اسنپ‌پی و استفاده از آن‌ها اینجا کلیک کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.